هاست پرسرعت
بازی

بازی چندنفرۀ The Last of Us پیش از انتشار پارت دوم در حال توسعه بوده است

بازی چندنفرۀ The Last of Us پیش از انتشار پارت دوم در حال توسعه بوده است

طبق گفته‌های کارگردان و رئیس استودیوی ناتی داگ، عنوان چندنفرۀ The Last of Us آن‌قدر «جاه‌طلبانه» است که شروع ساخت آن به پیش از عرضۀ پارت دوم برمی‌گردد.

تبلیغات

این اظهارات در مصاحبه‌های جدید کارگردان و رئیس استودیوی ناتی داگ، نیل دراکمن (Neil Druckmann)، حول سریال The Last of Us صورت گرفته‌اند که به پروژه‌های «هیجان‌انگیزی» اشاره کرده است.

سری The Last of Us در اصل یک فرنچایز تک نفره اما در مقیاسی بسیار بزرگ است. در بخش کوتاهی از مصاحبۀ اخیر آقای دراکمن با خبرگزاری ComicBook، که در فضای مجازی زیاد سروصدا کرده است، اشاره می‌شود که «گسترش بیش‌ازپیش این جهان و ادامۀ قصه‌پردازی، اما این بار در یک فضای چندنفره» کاری ماندگار خواهد بود.

آقای دراکمن از گفتن جزئیات بیشتر سر باز زد، اما متذکر شد که زمان زیادی از شروع توسعۀ این بازی می‌گذرد و حتی پیش از انتشار The Last of Us Part 2 ساخت آن آغاز شده است.

از قرار معلوم، ناتی داگ برنامه دارد که امسال یکی از پروژه‌های خود را نمایش دهد. ولی مشخص نیست که ابتدا اثر چندنفرۀ The Last of Us معرفی خواهد شد یا پروژۀ مرموز دیگر این استودیو را خواهیم دید.

به نظر شما ناتی داگ چه برنامه‌هایی برای سال 2023 دارد؟

تبلیغات
Cirilla Riannonهادی صفاییAnubyswachdogsRubygod of warnaughty godAli_pxM2CianHunTeR007IrNامیرUNCLE ARTURxbox2023CaptainEzio Auditore da Firenze@alistarplay the best勇者ヒアキマルZORO|BMWukongAli984more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا