هاست پرسرعت
بازی

بازی The Callisto Protocol حتی به نصف پیش بینی فروش خود نرسیده است

بازی The Callisto Protocol حتی به نصف پیش بینی فروش خود نرسیده است

بازی The Callisto Protocol تنها دو میلیون نسخه به فروش رسانده و نتوانسته انتظارات کرفتون (Krafton) و سرمایه‌گذاران را برآورده کند.

تبلیغات

سایت کره‌ای MK Odyssey گزارش می‌دهد که استودیو استراکینگ دیستنس (Striking Distance)، استودیو سازنده بازی، ۱۶۱.۵ میلیون دلار / ۱۳۲ میلیون پوند در طول چرخه توسعه سه ساله‌اش خرج کرده است، اما استقبال کلی از این بازی اکشن و ترسناک انتظارات را برآورده نکرده است. این امر به سقوط قیمت سهام کرفتون بین ژانویه و سپتامبر 2022 منتهی شد.

در نتیجه این اتفاق، چندین سرمایه‌گذار قیمت سهام خود را در کرفتون کاهش داده‌اند. بنا بر گزارش‌ها، گفته می‌شود که با توجه به استقبال کم از بازی، رسیدن به هدف فروش پنج میلیونی این عنوان علمی تخیلی آسان نخواهد بود.

گزارش شده است که چندین نفر از کارکنان سابق استودیو استراکینگ دیستنس از لیست اسامی سازندگان The Callisto Protocol حذف شده‌اند. نام حدود 20 نفر از سازندگان تاثیرگذار بازی از Post Credit بیست دقیقه‌ای بازی کنار گذاشته است. برخی از آن‌ها کارمندان تمام وقت با بیش از یک سال سرمایه‌گذاری روی بازی بودند. این حذف برای کسانی که تحت تاثیر آن قرار گرفتند، تعجب‌آور بود و گفتند این سیاست بدین معنی است که چون راهشان را از استودیو جدا کرده‌اند، برای کارشان اعتباری در نظر گرفته نخواهد شد.

تبلیغات
JavadKratosهادی صفایی?riddler؟Sami 227god of warKasMarofxbox2023🤘Mohsenj74Espressoghost

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا