هاست پرسرعت
بازی

کونامی از پروژه‌های بیشتر برای سری Silent Hill استقبال می‌کند

کونامی از پروژه‌های بیشتر برای سری Silent Hill استقبال می‌کند

تهیه‌کنندۀ سری Silent Hill در گفت‌وگوی اخیر خود دربارۀ احتمال بیشترشدن پروژه‌های این فرنچایز و علت انتخاب نسخۀ دوم برای ریمیک صحبت کرده است.

تبلیغات

سال 2022 از جهات بسیاری شگفت‌انگیز بود و احیای فرنچایز Silent Hill یکی از دلایل آن است. پس از شایعات بسیار، کونامی (Konami) بالاخره از چندین پروژۀ جدید این فرنچایز رونمای کرد؛ از جمله ریمیک Silent Hill 2 از استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team)، بازی Silent Hill: Townfall از تیم‌های No Code و Annapurna Interactive، و محصول استودیوی NeoBards Entertainment، عنوان اصلی بعدی این سری یعنی Silent Hill f که نویسندۀ مشهور رمان‌های مصور، Ryukishi07، نویسندگی آن را بر عهده دارد.

آقای موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیه‌کنندۀ سری Silent Hill، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری IGN Japan، اذعان کرد:

سری Silent Hill مدت زیادی در خواب بود. کونامی، به‌عنوان یک شرکت، می‌خواست که آن را بازگرداند و خیلی از کسانی که اینجا کار می‌کردند، می‌خواستند بازی‌های Silent Hill را بسازند. تنها مشکل این بود که همه برداشت‌های متفاوتی از ماهیت Silent Hill داشتند و علت علاقه‌شان به آن فرق می‌کرد و این موضوع حرکت در یک مسیر مشترک را دشوار می‌کرد.

من در این زمان به کونامی پیوستم و از من خواستند که ببینم آیا راهی به ذهنم می‌رسد یا نه. من قبول کردم که همه‌چیز را در نظر بگیرم و مسئولیت پروژه را قبول و در نهایت همه را وارد مسیری مشترک کردم.

آقای اوکاموتو دربارۀ تصمیم‌شان جهت ساخت ریمیک نسخۀ دوم بازی، به جای نسخۀ اول، گفت:

با این حال، در دورۀ خفتگی سری Silent Hill، بازی‌های ترسناک مستقل زیادی منتشر شده بودند که منبع الهام بعضی‌هایشان Silent Hill بود. اگر می‌خواستیم که Silent Hill را در آن شرایط احیا کنیم، باید هویت آن را به‌عنوان یک برند کاملاً از نو تعریف می‌کردیم و برای این‌که بدرخشد آن را برجسته و متمایز می‌کردیم.

زمانی که به هویت Silent Hill فکر کردیم، وحشت روان‌شناختی حقیقی بازی به ذهنمان رسید. و زمانی که از مردم بپرسید وحشت روان‌شناختی واقعی چیست، تقریباً همه Silent Hill 2 را نام می‌برند.

ما تصمیم گرفتیم که اگر هویت این برند وحشت روان‌شناختی واقعی است، باید با ریمیک Silent Hill 2 شروع کنیم. البته که افراد زیادی داخل شرکت فکر می‌کردند بهتر است به سراغ نسخۀ اول برویم، اما من می‌خواستم با چیزی شروع کنیم که نماد این هویت باشد.

این تهیه‌کننده در ادامه دربارۀ همکاری با چندین استودیوی خارجی، عمدتاً استودیوهای مستقل، صحبت کرد:

ما نمی‌توانیم این همه کار را در کنار هم انجام دهیم، یعنی اگر می‌خواهیم بازی‌های زیادی از Silent Hills بسازیم، باید با سازندگان مستقل زیادی هم همکاری کنیم. به همان خاطر بود که به‌ دنبال مشارکت با افراد مختلف در سرتاسر جهان، که می‌خواستند بازی‌های Silent Hill را بسازند، رفتیم و با استودیوهای Bloober Team، Annapurna Interactive و No Code تماس گرفتیم.

متأسفانه پروژه‌هایی هستند که هیچوقت توسعه‌شان آغاز نشد. هنوز، فکر می‌کنم که تعداد پروژه‌هایمان حتی بیشتر هم خواهد شد. این حقیقت که در حال احیای Silent Hill بودیم تا به الان یک راز بود، پس این امکان وجود نداشت که با صدای بلند فریاد بزنیم: «هی، دوستان! پروژه‌های Silent Hill خودتون رو نشون بدید!» حالا می‌توانیم این کار را انجام دهیم تا سازندگانی از سرتاسر جهان که بازی‌های Silent Hill را دوست دارند ایده‌های خود را برایمان بیاورند، قول می‌دهم که تک‌تک‌شان را نگاه کنم. ما آمادۀ شنیدن ایده‌هایتان هستیم.

بازی Silent Hill 2 Remake برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی توسعه خواهد یافت و به مدت یک سال در انحصار پلتفرم‌های مذکور خواهد بود. مدیر عامل بلوبر تیم چندی پیش اعلام نمود که این پروژه در مراحل پایانی توسعه قرار دارد، اما تاریخ عرضۀ آن کاملاً به کونامی بستگی دارد.

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
NECROMANCERmitia KaramazovAhmad_TRニマ・シャムス氏آرمان زرمهرAli_pxهادی صفاییAnubys🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا