طراح کانسپت Silent Hill 2 Remake: بلوبر تیم در حال ساخت یک اثر باورنکردنی است
طراح کانسپت Silent Hill 2 Remake: بلوبر تیم در حال ساخت یک اثر باورنکردنی است
برخی از توسعهدهندگان عنوان مورد انتظار Silent Hill 2 Remake به صحبت در خصوص این بازی و استودیوی لهستانی بلوبر تیم پرداختهاند.
تعدادی از وبسایتهای گیمینگ اخیراً با برخی از توسعهدهندگان بازی Silent Hill 2 Remake در بلوبر تیم (Bloober Team) مصاحبه کردهاند. در همین راستا، بهتازگی IGN Japan با برخی از سازندگان ژاپنی این پروژه شامل موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیهکننده سری Silent Hill، ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito)، طراح کانسپت بازسازی Silent Hill 2 و آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز بازی، مصاحبه کرده است.
شرکت کونامی (Konami) پیش از تماس با بلوبر تیم، با استودیوهای دیگری در خصوص ساخت Silent Hill 2 Remake صحبت کرده بود. آقای اوکاموتو در خصوص بلوبر تیم میگوید:
من احساس میکنم که آنها (اعضای بلوبر تیم) کارشان را بسیار جدی میگیرند و معتقدند بازیهای ویدیویی حتی بیشتر از آنچه ما فکر میکردیم، یک هنر هستند. مردم ژاپن وقتی صحبت از معرفی بازیهای ویدیویی به عنوان هنر به میان می آید خیلی خجالتی هستند. اما من احساس میکنم آنها واقعاً این را باور دارند. دقیقاً به همین دلیل است که آنها با احترام از فرنچایز Silent Hill و هنر آن نام میبرند.
اوکاموتو در مورد کیفیت بصری بالا و این که کار استودیوی بلوبر تیم اظهار داشت:
بلوبر تیم به طرز شگفتانگیزی در طراحی محیطها استعداد دارد. تنها با قدم زدن در شهر مه آلود، میتوانید احساس جیمز را تجربه کنید. من فکر میکنم آنها در ساختن پس زمینه، محیط و فضا عالی هستند. علاوه بر این موارد، آنها توجه زیادی به مبارزات دارند تا گیمپلی بازی را بسیار عمیقتر کنند. من آنها را کارگرانی بسیار سختکوش میبینم که سرشار از عشق به Silent Hill هستند.
از طرف دیگر، طراح کانسپت Silent Hill 2 Remake، میگوید از کیفیت شهر و فضای این بازی که بلوبر تیم روی توسعه آن کار میکند، بسیار راضی است. ماساهیرو ایتو در این مورد میگوید:
من واقعاً این احساس را دارم که آنها به اصل احترام می گذارند و در عین حال مطمئن هستند که چیزها را به روش خود ترتیببندی میکنند. خواستههای شدیدی برای موتیف مه وجود داشت، که بخشی اساسی از بازی اصلی است و بلوبر تیم مطمئن بود که آن را همانطور که میخواستیم به تصویر میکشد. من از ته قلبم معتقدم که آنها اثری باورنکردنی میسازند.
آکیرا یامائوکا که در ساخت موسیقی عنوان The Medium نیز با بلوبر تیم همکاری کرده است، در مورد Silent Hill 2 Remake و این استودیو میگوید:
به عنوان یک توسعهدهنده باید بگوییم که بلوبر تیم عاشق سری Silent Hill است. احترام زیادی برای این عنوان احساس میکنم و آنها فراتر از انتظارات من هستند. فکر میکنم وقتی این کار تمام شود، بازی با تفکر واقعی در مورد چگونگی بازگرداندن آن به این دوره ساخته خواهد شد.
بازی Silent Hill 2 Remake برای پلی استیشن 5 و رایانههای شخصی در دست توسعه است و به مدت یک سال در انحصار پلتفرمهای مذکور خواهد بود. مدیر عامل بلوبر تیم چندی پیش اعلام نمود که این پروژه در مراحل پایانی توسعه قرار دارد، اما تاریخ عرضهی آن کاملاً به کونامی بستگی دارد.