هاست پرسرعت
بازی

انتقاد سازندگان سابق Halo Infinite به بی‌کفایتی مایکروسافت در رهبری استودیوها

انتقاد سازندگان سابق Halo Infinite به بی‌کفایتی مایکروسافت در رهبری استودیوها

به دنبال تعدیل نیروی اخیر مایکروسافت، تعدادی از اعضای سابق استودیوی 343 اینداستریز در رسانه‌های اجتماعی به عملکرد مایکروسافت در مدیریت استودیوها انتقاد کردند.

تبلیغات

روز گذشته، شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که حدود ۱۰ هزار نفر از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد و گزارش‌های بعدی به این موضوع اشاره داشتند که توسعه‌دهندگان سری Halo ،Gears of War و عنوان Starfield نیز در این برنامۀ تعدیل نیرو قرار داشته و برخی از اعضای آن‌ها نیز اخراج خواهند شد.

پاتریک ورن (Patrick Wren)، طراح ارشد سابق بخش چندنفرۀ Halo Infinite، در توییت جدید خود دلیل اصلی مشکلات پیش آمده را «رهبری بی‌کفایت» مدیران ارشد اعلام کرد و گفت:

تعدیل نیرو در 343 نمی‌بایست رخ دهد و Halo Infinite نیز می‌بایست در وضعیت بهتری باشد. دلیل رخ دادن هر دوی این موارد، رهبری عاجز و ناتوان از سوی افراد بالارده در طول فرآیند ساخت Halo Infinite است که باعث شد استرس زیادی به توسعه‌دهندگانی وارد شود که می‌خواهند بهترین هیلوی ممکن را بسازند. افرادی که من با آن‌‎ها کار کردم، ذوق بسیار زیادی نسبت به Halo داشتند و می‌خواستند یک عنوان فوق‌العاده را به طرفداران ارائه دهند. آن‌ها برای رسیدن به یک هیلوی بهتر تلاش کردند، اما تنها تعدیل نیرو گیرشان آمد.

سازندگان همچنان برای رسیدن به این آرزو تلاش می‌کنند؛ به حالت Forge نگاه کنید. در طول این دورۀ سخت با آن‌ها مهربان باشید.

تایلر اوونز (Tyler Owens)، یکی دیگر از اعضای سابق 343 اینداستریز که حالا در ریسپاون (Respawn) کار می‌کند، حول این موضوع نوشت:

به عنوان یک طرفدار Halo، از سیاست‌های کسب و کار مایکروسافت خسته‌ام که باعث شده است بازی مورد علاقه‌ام به مرور کشته شود.

نظر شما در این باره چیست؟

O2Ezio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا