کارگردان Cyberpunk 2077: ناامیدی طرفداران از روایت خطی معقول است
کارگردان Cyberpunk 2077: ناامیدی طرفداران از روایت خطی معقول است
یکی از کارگردانان بازی Cyberpunk 2077 به تازگی گفته که ناامیدی طرفداران از عدم وجود شاخههای متفاوت داستانی در این بازی کاملا منطقی و قابل قبول است.
آقای پاول ساسکو (Paweł Sasko)، کارگردان ماموریتهای Cyberpunk 2077، به تازگی در جریان یک استریم Twitch گفت که بازیکنان حق دارند تا از خطی بودن بیش از حد روایت بازی دلسرد باشند. ساسکو در ادامه در مورد انتظارات بازیکنان از این بازی و همچنین دیدگاه سیدی پراجکت رد نسبت به داستان خطی صحبت کرد:
اتفاقات زیادی در این میان رخ داد. اول از همه بازیکنان انتظار چیزی شبیه به The Witcher 3 و ساختار داستانی آن را داشتند. به نظرم Cyberpunk 2077 از برخی جوانب به طرز دیوانهواری غیر-خطی است، اما بازیکنان انتظارات بیشتری را داشتند.
ساسکو همچنین گفت که بازیکنان انتظار داشتند تا در داستان Cyberpunk 2077 شاهد تصمیمات بزرگی باشند که روایت را به صورت اساسی تغییر میدهد، در حالی که سیدی پراجکت رد فکر میکرد که تغییرات کوچکتر کافی خواهد بود:
ما به عنوان توسعهدهندگان دید بسیار متفاوتی در مقایسه با بازیکنان نسبت به یک بازی غیر-خطی داریم. بازیکنان دوست دارند تا تصمیماتی بگیرند و شاهد محتوای کاملا متفاوتی باشند. به نظرم این معقول است. Cyberpunk 2077 میتوانست بهتر باشد. ما پیش از این بهترش را ارائه دادهایم و انتظارات از ما بیشتر است.
سیدی پراجکت رد در حال حاضر مشغول آمادهسازی بسته الحاقی بزرگ بازی Cyberpunk 2077 یعنی Phantom Liberty است. این بسته الحاقی در سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. Phantom Liberty که ایدریس البا (Idris Elba) را در جمع بازیگران خود دارد، گرانترین بسته الحاقی سیدی پراجکت رد تا به امروز است.