سازندهی The Lords of the Fallen به دنبال خلق Dark Souls 4.5 است
سازندهی The Lords of the Fallen به دنبال خلق Dark Souls 4.5 است
اکشن نقشآفرینی جدید استودیوی Hexworks یعنی The Lords of the Fallen قرار است شامل مراحل به هم متصل زیادی در Umbral، جهان مردگان، باشد که مناسب گشت و گذار و یافتن گنجینههای منحصر به فرد هستند.
بازی The Lords of the Fallen که اصالتا در سال 2014 با نام Lords of the Fallen 2 معرفی شد چند وقتی میشود که در دست توسعه بوده است. مجلهی EDGE شمارهی جدید خود را به این اکشن نقشآفرینی سولز-لایک اختصاص داده است. استودیوی Hexworks هم اطلاعات زیادی را در مورد این بازی منتشر کرده است.
از آغاز روند توسعهی بازی، استودیوی Hexworks به دنبال خلق “Dark Souls 4.5” بوده و علی رغم موفقیت قابل توجه Elden Ring، این استودیو برنامههای خود را تغییر نداده است. ارتباط این بازی با بازی اول بسیار سست بوده و The Lords of the Fallen چندین برابر بزرگتر از Lords of the Fallen است. بسیاری از مراحل این بازی به هم متصل هستند و هر مرحله به سه مرحلهی دیگر ارتباط مستقیم دارد.
یکی از مکانیکهای کلیدی بازی Umbral، جهان مردگان و فانوسی است که به بازیکن اجازهی عبور و فرار از آن را میدهد. هنرمندانی مثل HR Giger ،Zdzisław Beksiński و Olivier de Sagazan منابع الهام توسعهدهندگان برای سبک هنری جهان Umbral بودهاند. برخی از موجودات Umbral از فانوس شما میترسند، اما برخی از موجودات بزرگتر رفتار شجاعانهتری دارند.
در مواقعی جهان واقعی و Umbral به هم متصل میشوند و این فانوس به بازیکن اجازه خواهد داد تا از یکی از این دو جهان به دیگری عبور کند. در حالی که مردن شما را به Anchor (معادل Bonfire) قبلی باز میگرداند، این احتمال وجود دارد که به Umbral هم بروید. در این مواقع فرصت خواهید داشت تا به دنبال گنجینهها منحصر به فرد بگردید، اما آیتمهای درمانبخش در این جهان به اندازهی جهان واقعی موثر نیستند و یک نوار دیوانگی کمکم شروع به پر شدن میکند.
بازی The Lords of the Fallen در تاریخ نامعلومی از سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.