گزارش: استودیوی سازنده Halo با موتورگرافیکی Unreal Engine یک شروع مجدد خواهد داشت
گزارش: استودیوی سازنده Halo با موتورگرافیکی Unreal Engine یک شروع مجدد خواهد داشت
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی جیسون شرایر (Jason Schreier)، یکی از مشهورترین منابع داخلی صنعت گیم، استودیوی 343 اینداستریز 95 نفر از اعضای خود را از دست داده است و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکند.
طبق گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ (Bloomberg)، به دنبال عقب افتادن از توسعۀ محتویات برای Halo Infinite و تعدیل نیرو در 343 اینداستریز، این استودیو یک شروع مجدد با موتورگرافیکی آنریل انجین خواهد داشت و قصد دارد در آیندۀ نزدیک تنها به تولید محتویات چندنفره بپردازد و سراغ بخش تکنفره یا روایی نرود. همچنین، Halo Infinite هیچ نوع بستۀالحاقی داستانیای دریافت نخواهد کرد و پروژۀ در دست ساختی که با نام Tatanka شناخته میشود، احتمالاً گسترش یافته و مسیرهای جدیدی برای آن در نظر گرفته شده باشد.
گفته میشود که در چند ماه گذشته، ایدههایی برای آیندۀ سری Halo مطرح شده است، اما بسیاری از افرادی که آنها را ارائه داده بودند، استودیوی 343 اینداستریز را ترک کردهاند.
نظر شما در این باره چیست؟