بازی State of Decay 3 دارای صحنههای سینماتیک خواهد بود
بازی State of Decay 3 دارای صحنههای سینماتیک خواهد بود
استودیوی آندد لبز (Undead Labs)، برای توسعهی بازی State of Decay 3 از صحنههای سینماتیک استفاده خواهد کرد.
طبق اطلاعات درج شده در صفحهی لینکدین آقای آلن دیکفوس (Alan Diekfuss)، هنرپیشهی ارشد سینماتیکهای State of Decay 3، این عنوان برخلاف نسخههای قبلی که از صحنههای سینماتیک از پیش رندر شده بهره میبردند، شامل صحنههای سینماتیک درون بازی (In-Game) خواهد بود.
علاوه براین، باتوجه به اطلاعات مندرج در صفحهی لینکدین آقای سیمون شر (Simon Sherr)، کارگردان انیمیشن و فناوری استودیوی آندد لبز، شرکت مایکروسافت (Microsoft) در حال تاسیس استودیویی جدید جهت کمک به آندد لبز است که اعضای آن وظیفه دارند روی فناوری انیمیشنهای بازی State of Decay در موتور بازیسازی آنریل انجین 5 ( Unreal Engine 5) کار کنند. این تیم جدید با تمام استودیوهای زیرمجموعهی ایکس باکس جهت توسعه و فرایندهای خلاقانه در حوزهی تکنولوژی انیمیشن، همکاری خواهد کرد.
پیشتر همچنین مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکسباکس نیز اعلام کرده بود که آندد لبز از کمک کوالیشن (Coalition) جهت انتقال برخی فناوریهای مربوط به سری Gears برای توسعهی State of Decay 3 بهره میبرد. وی اضافه کرد تمام روز را در شهر سیاتل و این استودیو گذرانده است تا مطمئن شود نسخهی سوم سری State of Decay به خوبی مراحل توسعه را پشت سر میگذارد.
وی همچنین اضافه کرد State of Decay 2 نیز به افزایش تعداد بازیبازانش ادامه داده و با رسیدن به تعداد 11 میلیون بازیکن از ابتدای عرضه تا الان، به قلهی جدیدی در سری دست یافته است. تمام فعالیتهایی که آندد لبز از زمان انتشار State of Decay 2 انجام داده، در واقع آزمون و خطاهایی جهت تولید نسخهی سوم سری بوده است.
State of Decay 3 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرمهای ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.