خودرو
کسب رتبه نخست رضایت مشتریان توسط ماموت خودرو
کسب رتبه نخست رضایت مشتریان توسط ماموت خودرو
ماموت خودرو در گزارش ارزیابی میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو توسط سازمان بازرسی و استاندارد ایران توانست رتبه نخست را کسب کند.
در این ارزیابی، سیستم خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو و نمایندگیهای مجاز آنها بهصورت ششماهه یا سالانه بررسی میشوند. بر اساس گزارش ISQI برای پاییز ۱۴۰۱ با ارزیابی شاخصهایی چون کیفیت تعمیرات و سرویسهای ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل، مدتزمان تأمین قطعات، تعمیر و تحویل خودرو، ماموت خودرو با ۸۳۴ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. ماموت در این دوره ۳۱ امتیاز بیشتری نسبت به دوره قبلی کسب کرد. این شرکت نمایندگی واردات و خدمات خودروهای فولکسواگن در ایران را در اختیار دارد.
حتما بخوانید : راهنمای خرید پژو پارس؛ معرفی انواع و هر آنچه باید بدانید