هاست پرسرعت
خودرو

پولاریس اسلینگ شات راش ادیشن؛ سه‌چرخه‌ای گران‌بها با ۲۰۳ اسب بخار قدرت!

پولاریس اسلینگ شات راش ادیشن؛ سه‌چرخه‌ای گران‌بها با ۲۰۳ اسب بخار قدرت!

خانواده پولاریس اسلینگ شات ۲۰۲۳ در آمریکا پذیرای عضو جدیدی با نام راش ادیشن شده است. به این ترتیب اسلینگ شات را می‌توان با پنج تریم S، SL، SLR، R و راش ادیشن سفارش داد. مدل سفارشی راش ادیشن با قدرت ۲۰۳ اسب بخار قدرت در دسترس خریداران خواهد بود.

پولاریس اسلینگ شات راش ادیشن از همان سخت‌افزار مدل‌های استاندارد استفاده می‌کند اما بهبودهای محسوسی را تجربه کرده است. از بهار سال جاری میلادی می‌توان خودروی یاد شده را خریداری نمود. آنچه باعث تمایز فوری مدل راش ادیشن از سایر نسخه ها می‌شود تریم قرمز مسابقه‌ای و نشان‌های مشکی است. گرافیک‌های سفارشی روی بدنه نیز تکمیل کننده کار خواهند بود. این خودرو به‌صورت استاندارد با سقف متفاوتی عرضه می‌شود و در زمان نصب آن نیازی به ابزار مخصوص نخواهد بود.

از نظر پرفورمنس باید گفت پولاریس اسلینگ شات راش ادیشن دارای ترمزهای برمبو ۴ پیستونه با روتورهای جلوی بزرگ‌تر نسبت به مدل R است. gsxr‌های جدید با پوشش اسپارکو نیز باعث می‌شوند پای راننده چسبندگی بهتری داشته باشد. gsxr‌های ترمز و کلاچ کوتاه و پهن نیز در نسخه‌های مجهز به گیربکس دستی وجود دارند. صحبت از ویژگی‌های فنی شد و باید گفت خودروی جدید پولاریس از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۲۰۳ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. خریداران می‌توانند گیربکس دستی یا اتوماتیک با gsxr شیفترهای استاندارد را سفارش دهند. gsxr شیفترها از کامپوزیت باکیفیت تولید شده‌اند و با طرح مسابقه‌ای کابین همخوانی دارند. نهایتاً می‌توانیم به نمایشگر ۷ اینچی به همراه اپل کارپلی در کابین اشاره کنیم. پولاریس می‌گوید نسخه راش ادیشن اسلینگ شات یک محصول سه‌چرخ ماجراجویی است که می‌توان آن را با قیمت ۳۷,۳۴۹ دلار برای مدل گیربکس دستی خریداری کرد. برای سفارش مدل اتوماتیک باید حداقل ۳۹,۴۹۹ دلار را در حساب بانکی داشت. نظر شما درباره این محصول سه چرخ سفارشی و با قیمت بالا چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا