هاست پرسرعت
بازی

Marvel’s Midnight Suns روی استیم برای چند روز رایگان شد

Marvel’s Midnight Suns روی استیم برای چند روز رایگان شد

بازی Marvel’s Midnight Suns باوجود در اختیار داشتن لایسنس‌های مارول و شهرت استودیو Firaxis به‌عنوان سازندگان بازی‌های سری XCOM، نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت فروش قدرتمندی داشته باشد. خبری که به‌تازگی درباره‌ی میدنایت سانز منتشر شده، این است که نسخه PC بازی برای کسانی که هنوز آن را تجربه نکرده‌اند، به‌صورت رایگان در استیم در دسترس قرار دارد.

استراس زلنیک، رئیس Take-Two در اظهارات اخیر خود اذعان داشت که باوجود تحسین منتقدان، فروش افتتاحیه‌ی بازی Marvel’s Midnight Suns با مشکل مواجه شده است. هرچند زلنیک معتقد بود که این بازی RPG و نوبتی احتمالا درآمد بلندمدت خواهد داشت و پشتیبانی از آن ادامه‌دار خواهد بود. در همین راستا، دومین DLC پولی این بازی به نام Redemption عرضه شد و شخصیت ونوم را به‌عنوان یکی از اعضای تیم معرفی کرده است.

بازیکنان می‌توانند تا تاریخ ۱۹ فوریه به محتوای نسخه Standard Edition این بازی در استیم دسترسی داشته باشند. تمام مسیر پیشروی در جریان بازی و همچنین دارایی مجازی بازیکنان، به نسخه‌ی کامل بازی منتقل خواهد شد. بازیکنان نسخه PS5 این بازی هم امکان تجربه‌ی ۲ ساعت از محتوای نسخه Enhanced Edition آن را ازطریق اشتراک Premium پلی استیشن پلاس دارند.

مبارزه کاراکتر هانتر در بازی Marvel’s Midnight Suns

بازی Midnight Suns اقتباس آزادی است از ماجراهای گروه Midnight Sons از کمیک‌های مارول. میدنایت سانز اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ معرفی شد. بازی Marvel’s Midnight Suns در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۱ معرفی شد و شاید بتوان گفت با تصورات اکثر افراد متفاوت بود. ],k اثری است که تا امروز کمتر مشابه آن را در میان بازی‌های برگرفته از دنیای مارول دیده‌ایم.

بازی Marvel’s Midnight Suns از تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نیز در تاریخ دیگری منتشر می‌شوند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا