هاست پرسرعت
بازی

شایعه: احتمال اعلام تاریخ پخش شوکیس بازی Starfield در آینده نزدیک

شایعه: احتمال اعلام تاریخ پخش شوکیس بازی Starfield در آینده نزدیک

همان‌طور که شما همراهان گرامی gsxr احتمالا از آن مطلع هستید، ما در ماه‌های گذشته شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آثار فرست-پارتی شرکت مایکروسافت بودیم که عرضه‌ی آن‌ها برای کنسول نسل نهمی این شرکت طی سال جاری میلادی تایید شده است. به‌عنوان مثال می‌توانیم به رویداد Developer_Direct ایکس باکس و بتسدا اشاره کنیم که اوایل بهمن ماه سال جاری برگزار شد و جزئیات بیشتری را از آثاری مثل ردفال را در اختیار کاربران قرار داد.

از طرفی دیگر در میان آثار موردانتظار کنسول نسل جدید ایکس باکس، عده کثیری از طرفداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار اطلاعات جدیدی از بازی استارفیلد هستند؛ اثری که در گذشته تایید شد که یک شوکیس مخصوص و مستقل برای آن در نظر گرفته شده است. با‌ید گفت که اطلاعات چندانی از این امر در دسترس نیست. با‌این حال باتوجه‌به تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، به ‌نظر می‌رسد این روند به‌زودی تغییر می‌کند و جزئیات بیشتری مثل تاریخ نمایش آن منتشر می‌شود.

لوگو ایکس باکس

براساس گفته‌های جدید اندی رابینسون از رسانه ‌VGC در شبکه اجتماعی توییتر، شنیده‌های این شخص حاکی از آن است که در آینده‌ای نزدیک اخبار جدید حول این شوکیس به دستمان خواهد رسید و اعلامیه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. صحبت‌های مورد نظر با اظهارات اخیر بتسدا مبنی بر اینکه این استودیو بازی‌سازی در حال بررسی برخی موارد برای این شوکیس قبل از اعلام تاریخ نمایش آن است، همخوانی دارد.

همچنین این شرکت در گذشته فاش کرده بود که تاریخ عرضه رسمی بازی Starfield را در این شوکیس اختصاصی اعلام خواهد کرد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این اثر موردانتظار در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود. از طرفی دیگر نیز ممکن است براساس اطلاعات موجود، استارفیلد در اواخر تابستان سال جاری میلادی در بازار جهانی و برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا