هاست پرسرعت
بازی

مشخص شدن مدت زمان گیم‌ پلی بازی Dead Island 2

مشخص شدن مدت زمان گیم‌ پلی بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2 پس از گذشت نزدیک به یک دهه از زمان معرفی اولیه، قرار است ماه آینده عرضه شود. این بازی اکشن که توسط استودیو Dambuster توسعه داده می‌شود، داستان مبارزه‌ی خونین ۶ Slayer را در میان زامبی‌های شهر مخروبه‌ی لس آنجلس نشان می‌دهد. حال با وجود چندین منطقه برای کاوش و قرار گرفتن انواع سلاح برای کشتن زامبی‌ها، بازیکنان به چه میزان زمانی برای اتمام بازی نیاز خواهند داشت؟

در همین راستا اخیرا آدام اولسن، کارگردان هنری و لیدیا کاکرهام، طراح روایت بازی Dead Island 2، در یک مصاحبه با رسانه‌ی WCCFTech شرکت کردند و در مورد بازی جزئیاتی را ارائه دادند. در این مصاحبه اولسن درباره‌ی مدت زمان لازم برای به پایان رساندن کمپین بازی توضیح داد:

«من دقیقا نمی‌دانم ولی حدس می‌زنم اگر بازیکنان در مأموریت‌های فرعی و فعالیت‌های ثانویه شرکت کنند، کل تجربه‌ی بازی حدود ۲۰ ساعت خواهد بود. این چیزی است که ما داریم. علاوه‌براین، ما حالت کوآپ و آیتم‌های کالکتیبل را داریم و اگر دوست داشتید، همیشه می‌توانید کمپین Dead Island 2 را با یک شخصیت جدید تجربه کنید».

شخصیت بازی Dead Island 2 نشسته در استخر

تیم سازنده قبلاً تأیید کرده بود که بازی Dead Island 2 یک اثر جهان-باز نیست و اندازه هر منطقه‌ی آن متفاوت خواهد بود؛ بنابراین بازیکنان احتمال دارد با مناطق وسیع‌تری شامل جستجوها و فعالیت‌های جانبی مختلف رو‌به‌رو شوند. همچنین بازیکنان می‌توانند در هر منطقه با زامبی‌های جدیدی مبارزه کنند و با پیشرفت در بازی، به مناطق قبلی برای کاوش بازگردند.

بازی Dead Island 2 قرار است در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۱ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با gsxr به اشتراک گذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا