هاست پرسرعت
بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی Armored Core 6 با پخش اولین تریلر گیم پلی

اعلام تاریخ انتشار بازی Armored Core 6 با پخش اولین تریلر گیم پلی

آخرین نسخه از بازی Armored Core در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و در جریان رویداد جوایز بازی سال گذشته، نسخه جدید این سری با نام Armored Core 6: Fires of Rubicon معرفی و باعث غافل‌گیری و هیجان کاربران شد. استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) وعده داده که در این نسخه شاهد نبردهای سرعتی، شخصی‌سازی عمیق ربات‌ها و باس فایت‌های هیجان‌انگیز هستیم.

این در حالی است که به‌تازگی تریلر جدید Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شده است. در جریان تریلر منتشر شده، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نمایش داده می‌شود و در انتها شاهد بخشی از یکی از باس فایت‌های بازی هستیم. در انتهای تریلر، مشخص شد که Armored Core 6 در تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ اوت) برای کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران هم‌اکنون می‌توانند Armored Core 6: Fires of Rubicon را از فروشگاه پلتفرم مورد نظر خود پیش‌خرید کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon را در gsxr مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا