هاست پرسرعت
بازی

برنامه‌ریزی Take-Two به منظور انتشار دو ریمستر در سال مالی ۲۰۲۴؛ احتمال عرضه ریمستر Red Dead Redemption

برنامه‌ریزی Take-Two به منظور انتشار دو ریمستر در سال مالی ۲۰۲۴؛ احتمال عرضه ریمستر Red Dead Redemption

شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای انتشار دو ریمستر از عناوین قبلی منتشر شده خود برای سال مالی ۲۰۲۴ دارد که احتمالاً این موضوع شامل ریمستر احتمالی Red Dead Redemption نیز می‌شود.

تبلیغات

کمپانی Take-Two در طی کنفرانس سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۳ از برنامه‌ی خود برای انتشار دو بازی ریمستر و سه عنوان مستقل، از جمله عنوان مستقل After Us شرکت پرایوت دیویژن (Private Division) که حدود دو ماه قبل منتشر شد، پرده برداشت که به عنوان بخشی از ۱۶ بازی برنامه ریزی شده برای سال مالی ۲۰۲۴ این شرکت محسوب می‌شود.

تیک-تو در یکی از گزارش‌های سال مالی قبلی خود، تعاریف تولیدات خود را با انتشار بازی‌های پیشین خود که اساساً به پورت‌ها و عناوین ریمستر اشاره می‌کنند، توضیح داده است. طبق اعلام شرکت مذکور، دنباله‌ها در این دسته قرار نمی‌گیرند.

با توجه به اینکه مدتی پیش رده‌بندی جدیدی در کره جنوبی برای بازی نسخه اول Red Dead Redemption ثبت گردید، به احتمال زیاد ممکن است در سال مالی ۲۰۲۴ شرکت تیک-تو شاهد انتشار یک ریمستر از این عنوان محبوب جهان باز باشیم. در همین راستا، اخیراً شایعاتی در خصوص احتمال رونمایی از این ریمستر در ماه اوت سال جاری میلادی منتشر شده است.

بازی Red Dead Redemption، ساخته استودیوی راکستار سن دیگو (Rockstar San Diego)، به عنوان دنباله‌ای بر بازی Red Dead Revolver در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. اتفاقات این بازی در سال ۱۹۱۱ میلادی جریان دارد و داستان آن در مورد یک قانون شکن سابق به نام جان مارستون (John Marston) است.

milad sared-eyed Banished KnightکلاغDanialRanjbarzadehsobi waltKianEnzeSina7294عموی Jack Marstonهادی صفائیجان قماربازشاهدبازThe last Elden ringآقای کلوند عزیزسید دراگونyasharعمو کریتوسMMDققنوس آسمانبرنامه‌ریزی Take-Two به منظور انتشار دو ریمستر در سال مالی ۲۰۲۴؛ احتمال عرضه ریمستر Red Dead RedemptionSepehrmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا