هاست پرسرعت
بازی

تهیه‌کننده Final Fantasy 16 ترول‌های منفی اینترنتی بازی را «خسته‌کننده» خواند

تهیه‌کننده Final Fantasy 16 ترول‌های منفی اینترنتی بازی را «خسته‌کننده» خواند

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده Final Fantasy 16، نسبت به حواشی منفی ایجاد شده برای این بازی توسط برخی کاربران، واکنش نشان داده است.

تبلیغات

Final Fantasy 16 بیشتر از یک ماه پیش منتشر شد و اتفاقاً نقدها و نمرات مثبتی نیز دریافت کرد اما با این وجود در سطح اینترنت، افرادی هستند که به اصطلاح آن را ترول می‌کنند. تهیه‌کننده سری که همیشه در فضای رسانه‌ای حاضر بوده و به حواشی حول فرنچایز واکنش نشان می‌دهد، در ویدیوی پشت صحنه مخصوصی که در تلویزیون ژاپن پخش شده، به صحبت درباره این افراد پرداخته است.

در این ویدیو که توسط رسانه Eurogamer کشف و به کوشش استریمر Audrey of Aitai Kimochi ترجمه شده است، یوشیدا ترول‌های منفی اینترنتی Final Fantasy 16 را «خسته‌کننده» می‌خواند:

افراد زیادی وجود دارند که نه آن‌ها را دیده‌ام، ملاقات کرده‌ام یا باهاشان حرف زده‌ام و فقط سر شما فریاد می‌کشند. عجیب است. مگر ما با آن‌ها چه کرده‌ایم؟ شاید آن‌ها این حرف‌ها را از روی بدخواهی می‌نویسند. این خسته کننده است.

نائوکی یوشیدا

همانطور که بالاتر اشاره شد، Final Fantasy 16 یکی از عناوین موفق سال به شمار می‌رود اما با این وجود نتوانست در جداول فروش هفتی حضوری مستدام داشته باشد و هفته پیش نیز از فهرست ده‌تایی پرفروش‌ترین‌های فیزیکی بریتانیا خارج شد. البته اسکوئر انیکس (Square Enix) از عملکرد بازی راضی است و اعلام کرده که این عنوان در سراسر جهان بیش از ۳ میلیون نسخه فروخته است.

Final Fantasy 16 هم‌اکنون روی کنسول پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد و در آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

تبلیغات
DARKSIRENهیولاDark FantasySepehrکوروشred-eyed Banished KnightSirAmir77Ezio (Spider-Man Edition)RoyalknightMincraftمحمدامین حیدریThe Legend of Zelda: Tears of the KingdomRubyOmid_Fshمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)اوردک تک تک ورژن ۴.۳KianEnzeاپوزوسیون gsxrpriestmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا