هاست پرسرعت
بازی

اعلام زمان پخش انیمیشن Castlevania: Nocturne + انتشار پوستر جدید

اعلام زمان پخش انیمیشن Castlevania: Nocturne + انتشار پوستر جدید

کمپانی نتفلیکس پس از مدت‌ها انتظار در کنار انتشار پوستر جدید Castlevania: Nocturne از زمان پخش آن نیز رونمایی کرده است.

تبلیغات

یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های اخیر کمپانی نتفلیکس، اقتباسی انیمیشنی از فرنچایز Castlevania (کسلوانیا) نام دارد که در غالب مجموعه‌ای تلویزیونی با ۴ فصل بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ در دسترس مخاطبین قرار گرفت و به سبب روایت داستانی بسیار زیبا درباره تقابل خیر و شر با واکنش‌های مثبتی مواجه شد.

حال با گذشت ۲ سال از پایان مجموعه کسلوانیا نوبت به ادامه معنوی آن تحت عنوان Castlevania: Nocturne (کسلوانیا: منظره شب) رسیده است؛ اثری که قرن‌ها پس از مجموعه اصلی به وقوع پیوسته و این بار حول محور قهرمانی جدید به نام ریچر بلمونت جریان دارد که در سال ۱۷۹۲ و در بحبوحه انقلاب فرانسه به پا خواسته تا با اهریمنان به مبارزه بپردازد.

در حالی که کمپانی نتفلیکس این مجموعه را در سکوت خبری فرو برده بود اما به تازگی پوستر جدید Nocturne منتشر شده که خبر از زمان پخش آن نیز می‌دهد. در ادامه می‌توانید پوستر زیبای این مجموعه جدید را مشاهده نمایید.

اعلام زمان پخش انیمیشن Castlevania: Nocturne + انتشار پوستر جدید

انیمیشن سریالی Castlevania: Nocturne که توسط کلایو بردلی ساخته شده است، در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

تبلیغات
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomh_mohamad_o_ojupiterهیولاBatman Arkham knightgreatRmeysambEzio (Spider-Man Edition)AMIN12

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا