هاست پرسرعت
بازی

بازی Lost Soul Aside برای PC تایید شد؛ نسخه PS4 ظاهراً لغو شده است

بازی Lost Soul Aside برای PC تایید شد؛ نسخه PS4 ظاهراً لغو شده است

استودیوی UltiZero Games اخیراً ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی اکشن نقش‌آفرینی Lost Soul Aside را منتشر کرده که در آن عرضه‌ی این اثر برای PC تایید شده است.

تبلیغات

بازی Lost Soul Aside که از سری Devil May Cry و Final Fantasy الهام پذیرفته است، ابتدا در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی گردید. اخیراً در جریان رویداد ChinaJoy 2023، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شده است. این تریلر بخش‌های کوتاهی از مبارزات و محیط فانتزی بازی را نشان می‌دهد و همچنین شرکت سونی و استودیوی UltiZero Games اطلاعاتی را در خصوص پلتفرم‌های مقصد این اثر ارائه داده‌اند.

Lost Soul Aside چند سال قبل برای عرضه روی پلی استیشن ۵ تایید شد، اما از جدا این موضوع، بازی تغییراتی را در مورد پلتفرم‌های هدف خود دیده است. تایید شده است که این بازی برای پلتفرم PC نیز عرضه خواهد شد و سازندگان آن با شرکت انویدیا (Nvidia) بر سر استفاده از GeForce RTX همکاری می‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد انتشار این بازی بر روی پلی استیشن ۴ منتفی گردیده، زیرا در توضیح تریلر آن در یوتیوب فقط به نسخه‌های PS5 و PC اشاره شده است.

بازی Lost Soul Aside در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در پایان می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از بازی مذکور را مشاهده نمایید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰
تبلیغات
STDARKSIRENEzio (Spider-Man Edition)UNCLE ARTURfarshadxکلاغmilad sasefirot2011ABDVDArshiathe one above allPlaystation Tهادی صفائیKurosDark FantasyAlan WakeLonesome guysiavashManny Calavera77more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا