هاست پرسرعت
بازی

Death Stranding 2: کوجیما توضیح می‌دهد که چرا پس از شیوع Covid-19، داستان بازی را دوباره نوشت

Death Stranding 2: کوجیما توضیح می‌دهد که چرا پس از شیوع Covid-19، داستان بازی را دوباره نوشت

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، نویسنده و کارگردان مطرح، از دلایل خود برای بازنویسی کامل داستان Death Stranding 2 پس از شیوع Covid-19 صحبت می‌کند.

تبلیغات

پس از نمایش اولین تریلر از Death Stranding 2 در جریان رویداد The Game Awards 2022، هیدئو کوجیما روی صحنه رفت و کمی درباره دنباله بازی پُرحاشیه‌اش، توضیح داد. همان جا بود که مرد ژاپنی برای اولین بار، به میلیون‌ها بازی‌باز از سراسر جهان اعلام کرد که مجبور شده است پس از همه‌گیری ویروس کرونا، داستان Death Stranding 2 را از نو بنویسد:

من داستان بازی را قبل از همه‌گیری [Covid-19] نوشتم اما بعد از تجربه آن، تمامش را از نو بازنویسی کردم. ضمناً من دیگر نمی‌خواستم آینده را پیش‌بینی کنم و به همین خاطر، داستان را دوباره نوشتم.

هیدئو کوجیما، The Game Awards 2022

حال اما به تازگی، کارگردان کهنه‌کار دنیای بازی‌ها، طی مصاحبه‌ای جدید با یکی از رسانه‌های حوزه سرگرمی کشور ژاپن به نام Natalie، دوباره به این موضوع بازگشته و توضیحات بیشتری در مورد آن داده است. وی در این مصاحبه می‌گوید:

در واقع قبل از همه‌گیری، من داستان Death Stranding 2 را در ذهنم تصور کرده بودم.

مصاحبه‌کننده که نوچی (Nocchi)، خواننده پاپ کشور ژاپن است، می‌پرسد:

صبر کن، چی؟ اما Death Stranding دقیقاً در آستانه شیوع Covid-19 بیرون آمد. من تحت‌تاثیر این قرار گرفته بودم که بازی‌نامه Death Stranding 2 در طول دوره همه‌گیری نوشته شده است.

کوجیما پاسخ می‌دهد:

نه دقیقاً. با این حال اما وقتی که همه‌گیری شروع شد، موجب شد تا ساختار تمام بازی‌نامه را دوباره عوض کنم. در Death Stranding ما از عمل «اتصال برقرار کردن» دفاع کردیم اما وقتی همه‌گیری آغاز شد، ارتباطات دیجیتالی مانند کار از راه دور، برجسته شدند. من همچنین متوجه شدم که ارتباطات دیجیتالی، به تنهایی نمی‌توانستند نیازهای انسان را ارضا کنند؛ ما ذاتاً موجودات کاوشگری هستیم.

وی ادامه می‌دهد:

در حال حاضر، ما با انزوا و تقسیم‌شدگی دست و پنجه نرم می‌کنیم و جهان درگیر دگرگونی‌های مهمی است. ما نمی‌توانیم به واقعیتِ قبل از دوران همه‌گیری بازگردیم و به همین خاطر، مجبور هستیم مفهوم «اتصال» را دوباره ارزیابی کنیم.

در Death Stranding 2، مفهوم ما از کلمه “Strand” تکامل می‌یابد. شاید متوجه شده‌اید که در پایان تریلر، پیامی به نمایش در آمد که می‌گفت: «آیا لازم است به هم متصل بمانیم؟». این مسئله دشواری است که ما سعی می‌کنیم در بازیِ دنباله، به آن بپردازیم.

Death Stranding 2 توسط استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای عرضه روی کنسول پلی استیشن ۵ در حال توسعه است.

تبلیغات
M.MTlul-bookmeysambAlbert WeskerمریBlack SwordsmanKratosKurosStanley Kubrickخستهl'infernoHunTeR007IrNdarck WolffLove Gameهادی صفائی77Visible gamer manArthur MorganHaj_Hosseinshmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا