هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند

تریلر جدید Mortal Kombat 1 جزئیات مربوط به بتای بازی را اعلام می‌کند

بتای Mortal Kombat 1 از ۱۸ تا ۲۱ آگوست (۲۷ الی ۳۰ مرداد) برای PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است و مسابقات آنلاین ۱v1 و Klassic Tower را شامل می‌شود.

تبلیغات

کسانی که Mortal Kombat 1 از استودیوی ندررلم (NetherRealm Studios) را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند منتظر بتای بازی در آخر همین هفته باشند.

بتای مذکور از ۱۸ تا ۲۱ آگوست برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود. تریلر جدیدی نیز ارائه شده که برخی از محتوایی که بازیکنان می‌توانند منتظر آن باشند را به نمایش می‌گذارد.

شخصیت‌های قابل بازی عبارتند از جانی کیج (Johnny Cage)، کنشی (Kenshi)، لیو کانگ (Liu Kang)، کیتانا (Kitana)، ساب زیرو (Sub-Zero) و لی می (Li Mei). از بین مبارزان کامئو نیز می‌توان به سونیا بلید (Sonya Blade)، فراست (Frost) و جکس بریگز (Jax Briggs) اشاره کرد.

همچنین قابل ذکر است که حالت Klassic Tower، مسابقات تک‌نفره را در برابر حریفان هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. دانلود این بتا نیز در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) و رأس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران امکان‌پذیر خواهد بود.

بتای مورد بحث شامل قابلیت کراس پلتفرم نبوده و هیچ پیشرفتی نیز به بازی اصلی منتقل نمی‌شود. همچنین برای تجربه‌ی آنلاین آن به پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد نیاز دارید.

عنوان Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) عرضه می‌شود اما کسانی که نسخه Premium یا Kollector’s Edition را خریداری کنند، می‌توانند از ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) به بازی دسترسی داشته باشند.

در این میان برای دریافت جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

تبلیغات
جان قماربازEzio (در کف Spider-Man: Across the Spider-Verse)Visible gamer manLegend KillerKRATOSFAN1

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا