Starfield هماکنون یک ماد برای جایگزینی FSR2 با DLSS بر روی PC دارد
Starfield هماکنون یک ماد برای جایگزینی FSR2 با DLSS بر روی PC دارد
در حال حاضر یک ماد برای نسخه PC بازی Starfield منتشر شده که پشتیبانی از فناوری DLSS شرکت انویدیا (Nvidia) را اضافه میکند. با ما همراه باشید.
در زمان عرضه، بازی فقط از FSR2 (آخرین نسخۀ فناوری FidelityFX Super Resolution شرکت AMD) پشتیبانی میکرد. در رابطه با این فناوری فرض کنید یک بازی با کیفیت ۱۰۸۰p رندر میشود، در این حالت میتوان از FSR2 برای ارتقای بازی به وضوح ۴K استفاده کرد.
کارتهای انویدیا از فناوری مشابهای به نام Deep Learning Super Sampling (DLSS) استفاده میکنند که در کارتهای گرافیک GeForce RTX این شرکت پشتیبانی میشود، اما خبری از آن برای Starfield در زمان انتشار نبود.
برای دستیابی به این هدف، یک سازندۀ ماد به نام PureDark قابلیتی به نام Starfield Upscaler ایجاد کرده است که با استفاده از آن میتوان FSR2 را با DLSS یا XeSS جایگزین نمود.
PureDark توضیح میدهد که نحوه عملکرد Upscaling به تنظیمات فردی هر بازیکن بستگی دارد. اگر کارت گرافیک آنها در حال حاضر بسیار قدرتمند است و عملکرد بازی توسط یک CPU کندتر متوقف میشود، ممکن است این ماد تفاوتی حداقلی را ایجاد کند.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: VGC