هاست پرسرعت
بازی

Baldur’s Gate 3: نمره متاکریتیک نسخه PS5 روی ۹۷ قرار دارد

Baldur’s Gate 3: نمره متاکریتیک نسخه PS5 روی ۹۷ قرار دارد

استودیو لاریان (Larian Studios) با ساخت و توسعه بازی Baldur’s Gate 3، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

تبلیغات

Baldur’s Gate 3 از زمان انتشار تاکنون، به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است؛ این عنوان علاوه بر دریافت نقدها و نمرات به شدت مثبت برای نسخه رایانه‌های شخصی، رکورد بزرگترین بازی CRPG نوبتی پلتفرم استیم را شکست و حتی به پیش‌خرید شده‌ترین عنوان پلی استیشن ۵ تبدیل شد. حال که تنها یک روز تا عرضه رسمی Baldur’s Gate 3 روی PS5 فاصله داریم، نقدها و نمرات این بازی منتشر شده‌اند و در وب‌سایت متاکریتیک، میانگین ۹۷ از مجموع ۵ نقد را به‌دست آورده‌اند.


۲۰۲۳ در ماه‌های پایانی خود قرار دارد و تا همین لحظه، عناوین جذاب و موفق زیادی منتشر شده‌اند. اگرچه کمتر کسی انتظار چنین موفقیتی را داشت اما Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین‌های چند سال اخیر است و حتی می‌تواند برای مراسم The Game Awards 2023 نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

برای نصب Baldur’s Gate 3 روی پلی استیشن ۵، حدود ۱۰۸ گیگابایت فضا نیاز دارید. لازم به ذکر است که نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس این بازی نیز در سال جاری و احتمالاً تا قبل از ماه دسامبر، در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

StarfieldmeysambXlul-bookKratoshoseinmRED DEAD & STARFIELD ❌ مخالف بازنشستگی سوسمار ❌🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉ᏁᎥᎷᏗ ᏕᏂᏗᎷᏕLove Gamearshia.ya.moحصینskull dark zoroWitcherA,,shVisible gamer manKianEnzeAQUARIUSUNCLE ARTHUR𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا