هزینه و اجرت تعمیرات انواع پژو پارس – ۱۴۰۲
ردیف | شرح خدمات | پژو پارس ساده | پژو پارس دوگانهسوز | پژو پارس ELX |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۳۶,۳۰۰,۰۰۰ | ۳۹,۶۰۰,۰۰۰ | ۵۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل | ۲۸,۱۰۰,۰۰۰ | ۲۹,۷۰۰,۰۰۰ | ۴۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی | ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۱۰,۱۰۰,۰۰۰ | ۱۰,۱۰۰,۰۰۰ | ۲۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۵ | باز و بست منیفولد هوا | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۶ | باز و بست منیفولد دود | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۸ | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۹ | تعویض فشنگی روغن | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ | ۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۳ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۲,۷۰۰,۰۰۰ | ۲,۷۰۰,۰۰۰ | ۴,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۴ | تعویض تسمه تایمینگ | ۲,۲۰۰,۰۰۰ | ۲,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض تسمه دینام | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۶ | تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۱۷ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۱۸ | تعویض کاتالیست | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | تعویض شمع | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ |
۲۰ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۲۱ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض ترموستات | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | تعویض رادیاتور آب | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ |
۲۵ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۰ | ۰ | ۸۵۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض شیلنگ بخاری بلند حصیری | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض سه راهی آب پشت موتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض فشنگی آب | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۱,۳۵۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض دسته موتور راست | ۹۵۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۳۵ | تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس | ۲,۷۰۰,۰۰۰ | ۲,۷۰۰,۰۰۰ | ۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳۶ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی | توافقی |
۳۷ | تعویض پمپ بنزین | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض فیلتر بنزین | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض لوله رفت بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۰ | تعویض شلنگ برگشت بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعویض منبع کنیستر | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعمیر کامل گیربکس | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعویض سیم کلاچ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعویض کائوچویی gsxr کلاچ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | تعویض بوش های دوشاخه کلاچ | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰ |
۴۷ | تعویض قیفی گیربکس | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۴۸ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۹ | تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۰ | تعویض ماهک دنده هر کدام | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۵۱ | تعویض سنسور کیلومتر | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۵۳ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۴ | باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۵ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۷ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۸ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | تعویض رام زیر موتور | ۵,۶۵۰,۰۰۰ | ۵,۶۵۰,۰۰۰ | ۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۶۰ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف | ۱,۱۵۰,۰۰۰ | ۱,۱۵۰,۰۰۰ | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض میل موج گیر جلو هر طرف | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۸۰۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰ |
۶۴ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۶۰۰,۰۰۰ | ۶۰۰,۰۰۰ | ۶۰۰,۰۰۰ |
۶۵ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر | ۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷ | باز و بست اکسل جهت تعمیرات | ۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | میزان فرمان دستی | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ |
۶۹ | میزان فرمان با دستگاه | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۰ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۷۱ | تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف | ۱,۱۵۰,۰۰۰ | ۱,۱۵۰,۰۰۰ | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۳ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۷,۲۵۰,۰۰۰ | ۷,۲۵۰,۰۰۰ | ۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعویض منبع هیدرولیک | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۷۶ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۷ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۱,۰۵۰,۰۰۰ | ۱,۰۵۰,۰۰۰ | ۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۹۰۰,۰۰۰ | ۹۰۰,۰۰۰ | ۹۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تعویض پایه دینام | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۸۰۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۸۰۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | تعویض کمک فرمان | ۱,۶۵۰,۰۰۰ | ۱,۶۵۰,۰۰۰ | ۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعویض لوله های کمک فرمان | ۱,۴۵۰,۰۰۰ | ۱,۴۵۰,۰۰۰ | ۱,۴۵۰,۰۰۰ |
۸۴ | تنظیم غربیلک فرمان | ۷۵۰,۰۰۰ | ۷۵۰,۰۰۰ | ۷۵۰,۰۰۰ |
۸۵ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۴,۱۵۰,۰۰۰ | ۴,۱۵۰,۰۰۰ | ۴,۱۵۰,۰۰۰ |
۸۶ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۲,۶۵۰,۰۰۰ | ۲,۶۵۰,۰۰۰ | ۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض بوستر و باز و بستن gsxr | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعویض پمپ ترمز با هواگیری | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف | ۱,۳۰۰,۰۰۰ | ۱,۳۰۰,۰۰۰ | ۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۴ | تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۵ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۷۵۰,۰۰۰ | ۷۵۰,۰۰۰ | ۷۵۰,۰۰۰ |
۹۶ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۹۸ | تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۰ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۱۰۱ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰ |
۱۰۲ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۱,۳۵۰,۰۰۰ | ۱,۳۵۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۰۳ | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۱۰۴ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۵ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۱۰۶ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۱,۳۵۰,۰۰۰ | ۱,۳۵۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۰۷ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
مجله خبری gsxr