هزینه و اجرت تعمیرات رانا – ۱۴۰۲
ردیف | شرح خدمات | رانا |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۴۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل | ۳۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی | ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵ | باز و بست منیفولد هوا | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۶ | باز و بست منیفولد دود | ۴,۳۵۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۹۵۰,۰۰۰ |
۸ | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۹ | تعویض اورینگ های پایه فیلتر | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض فشنگی روغن | ۷۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۵۵۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۳ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۴ | تعویض تسمه و بلبرینگ تایمینگ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض تسمه دینام | ۷۰۰,۰۰۰ |
۱۶ | تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام | ۹۵۰,۰۰۰ |
۱۷ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۹۵۰,۰۰۰ |
۱۸ | تعویض کاتالیست | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | تعویض شمع | ۵۵۰,۰۰۰ |
۲۰ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۱ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض ترموستات | ۷۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | تعویض رادیاتور آب | ۸۵۰,۰۰۰ |
۲۴ | تعویض منبع انبساط | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۵ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۸۵۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۴۵۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض شیلنگ پلیمری | ۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۷۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۹۵۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۹۵۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض فشنگی آب | ۵۵۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۳۵ | تعویض دسته موتور راست | ۹۵۰,۰۰۰ |
۳۶ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۹۵۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض دسته موتور پایین درجا | ۹۵۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس | ۲,۷۰۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض باک بنزین | توافقی |
۴۰ | تعویض پمپ بنزین | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعویض فیلتر بنزین | ۵۵۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض لوله رفت بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعویض شلنگ برگشت بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعویض منبع کنیستر | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعمیر کامل گیربکس | ۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ | ۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۷ | تعویض سیم کلاچ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۴۸ | تعویض کائوچویی gsxr کلاچ | ۹۵۰,۰۰۰ |
۴۹ | تعویض بوش های دوشاخه کلاچ | ۵۵۰,۰۰۰ |
۵۰ | تعویض قیفی گیربکس | ۷۰۰,۰۰۰ |
۵۱ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۳ | تعویض ماهک دنده هر کدام | ۵۵۰,۰۰۰ |
۵۴ | تعویض سنسور کیلومتر | ۹۵۰,۰۰۰ |
۵۵ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۷ | باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۶۰ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۶۱ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض رام زیر موتور | ۵,۶۵۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۴ | باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۶۵ | تعویض میل موج گیر جلو هر طرف | ۷۰۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۶۷ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۷۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر | ۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۶۹ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۰ | باز و بست اکسل جهت تعمیرات | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۱ | میزان فرمان دستی | ۸۵۰,۰۰۰ |
۷۲ | میزان فرمان با دستگاه | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۳ | باز و بست ژامبون هر طرف | ۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۷۵۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۶ | تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۷ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۷,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعویض منبع هیدرولیک | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۲ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۲,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعویض پایه دینام | ۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۸۵ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۷۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | تنظیم غربیلک فرمان | ۹۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۳,۷۵۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض بوستر و باز و بستن gsxr | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف | ۹۵۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض پمپ ترمز | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۴ | تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف | ۷۰۰,۰۰۰ |
۹۵ | تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۹۶ | تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف | ۷۰۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۷۵۰,۰۰۰ |
۹۸ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۱,۲۵۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب | ۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۰۱ | تعویض شلنگ ترمز عقب | ۹۵۰,۰۰۰ |
۱۰۲ | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۳ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۰۴ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۱۰۵ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
مجله خبری gsxr