هاست پرسرعت
تبلیغات

بهترین ریمل برای مژه های کم پشت

یکی از انواع ریمل های موجود در بازار، ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده مژه ها هستن که طرفداران بسیاری دارن، این ریمل ها مناسب افرادی هستن که مژه های کم پشتی دارن و میخوان جذابیت چشم ها و حجم مژه هاشون رو چندین برابر کنن. ریمل‌هایی که بر پایه فرمولاسیون سبک‌ وزن ساخته شدن برای مژه‌های کم‌ پشت مناسب‌ترن چون معمولا داخل این ریمل ها از روغن های سنگین استفاده نشده، ریمل های حاوی روغن های سنگین باعث میشن مژه ها به خوبی لیفت نشن و ظاهری که میخوای رو به چشمات ندن.

این ریمل‌ها نه تنها حجم میدن بلکه کمک می‌کنن مژه‌هات بلندتر و پرتر به نظر بیان، بدون اینکه باعث ایجاد احساس سنگینی بشن. خیلی از برندها ریمل‌هایی دارن که به خاطر طراحی خاص برس‌شون، هر تار مژه رو جداگانه پوشش میدن و مانع چسبیدن مژه‌ها به هم می‌شن. این موضوع خیلی مهمه، مخصوصاً برای مژه‌های نازک که اگر ریمل سنگین استفاده کنی ممکنه مژه‌ها بیافتن یا حالتی مصنوعی پیدا کنن.

نکات استفاده از ریمل برای مژه های کم پشت

قبل از زدن ریمل روی مژه هات، حتما از فرمژه استفاده کن تا مژه هات به سمت بالا لیفت شن و ریمل تاثیر بهتری روشون بذاره. وقتی مژه‌هات رو فر کنی، ریمل بهتر روی اونا می‌شینه و اون حالت پیچ‌خورده و بلند رو به خوبی نگه می‌داره. بعضی ریمل‌ها حتی خاصیت نگه‌داری حالت لیفتِ مژه رو دارن که کمک می‌کنه تا حالت قشنگی که با فرمژه درست کردی، موندگاری بالایی داشته باشه و تا چندین ساعت بمونه. حواست باشه موقع استفاده از فرمژه دستت رو ثابت نگه داری چون تکون دادن دست موقع استفاده از فرمژه باعث کنده شدن و آسیب دیدن مژه هات میشه.

در کنار این‌ها، ریمل‌هایی که فرمولاسیونشون با مواد مغذی مثل روغن آرگان یا پرو ویتامین « B5 » غنی شده، هم به رشد مژه‌ها کمک می‌کنن و هم جلوی شکنندگی و ریزش مژه‌ها رو می‌گیرن. بنابراین نه تنها ظاهر مژه‌ها زیباتر می‌شه بلکه از لحاظ سلامتیشون هم تقویت می‌شن. این موضوع مخصوصاً برای کسایی که به دلیل استفاده زیاد از ریمل یا مواد آرایشی دیگه، مژه‌هاشون ضعیف شده، خیلی کاربردیه.

بهترین ریمل برای مژه های کم پشت

چه ریملی، بهترین ریمل برای مژه های کم پشت هست؟

ریمل‌هایی با برسی که سر نازک و ظریف داره برای مژه های کم پشت خیلی کاربردی هستن. این مدل برس‌ها می‌تونن حتی کوچک‌ترین و نازک‌ترین و گوشه ای ترین مژه‌ها رو بگیرن و بهشون حجم و طول بیشتری بدن. این نوع ریمل‌ها معمولاً به راحتی هم قابل لایه‌گذاری هستن، یعنی می‌تونی چند لایه بزنی بدون اینکه مژه‌ها به هم بچسبن یا حالت غیرطبیعی پیدا کنن.

از ریمل های ضد آب استفاده نکن چون ریمل‌های ضد آب معمولاً فرمولاسیون سنگین‌تری دارن که ممکنه مژه‌های نازک رو به هم بچسبونه یا باعث شکنندگی اون‌ها بشه. از طرف دیگه، ریمل‌های معمولی نه تنها سبکترن بلکه بدلیل ساختار فرمولاسیونشون راحت‌تر پاک می‌شن و فشار کمتری به مژه‌هات وارد می‌کنن. مژه های کم پشت معمولا آسیب پذیر تر از انواع دیگه مژه ها هستن.

درباره ریمل لش سنشیال میبلین :

ریمل میبلین لش سنشیال یه ریمل عالی از برند میبلین هست که برسش با فناوری جدیدی طراحی و تولید شده که 10 لایه موی براش داره و همین باعث میشه وقتی ریمل لش سنشیال میبلین رو استفاده میکنی متوجه شی چه ظاهر فوق العاده زیبا و حجیمی رو برای مژه هات به وجود میاره.
از ویژگی های مهم ریمل میبلین لش سنشیال اینه که هیچ حس سنگینی ایجاد نمیکنه و تمام تارهای مژه رو دونه به دونه از هم باز میکنه و به هیچ وجه اونارو به هم نمیچسبونه از طرفی با داشتنِ روغنِ حالت دهنده ی رز هیپ توی ترکیباتش یه حس نرمی و لطافتی رو به مژه هات میده.
ریمل لش سنشیال میبلین پیگمنت بسیار قوی داره و میتونه مژه هارو خیلی مشکی و پرپشت نشون بده بدون این که احساس سنگینی توی مژه ها به وجود بیاره.

بهترین ریمل برای مژه های کم پشت

ویژگی های ریمل میبلین لش سنشیال:

  1. پیگمنت مشکی قوی
  2. دارای خاصیت حجم دهندگی قوی به مژه ها
  3. دارای برسی منحصر به فرد و نوآورانه
  4. بدون ریزش
  5. حجم دهندگی بدون چسبوندن مژه ها به هم
  6. دارای تاییدیه و تست از متخصص چشم
  7. بلند کننده ی مژه
  8. مناسب برای همه چشم ها، حتی چشم های حساس

ریمل میبلین لش سنشیال مژه رو از ریشه تا نوک خیلی حجیم و بلند نشون میده و با براشی که داره میتونه دونه به دونه ی مژه ها رو بگیره و همه رو خیلی مشکی کنه برای همین فرقی نمیکنه مژه های شما کوتاه، بلند، کم حجم، نازک و…هست ریمل میبلین لش سنشیال قطعا و حتما برای مژه هات مناسبه.

جمع‌بندی در مورد بهترین ریمل‌ برای مژه‌های کم ‌پشت

ریمل‌های حجم‌دهنده با فرمول سبک برای مژه‌های نازک خیلی موثرن چون بدون سنگین کردن مژه‌ها، به اون‌ها حجم و طول می‌دن. همچنین استفاده از ریمل‌هایی که حاوی مواد مغذی مثل پرو ویتامین B5 یا روغن آرگان هستن، کمک می‌کنه مژه‌ها هم تقویت بشن و هم ظاهر پرتری پیدا کنن.

برای بهترین نتیجه، استفاده از ریمل‌هایی که برس‌های ظریف و دندانه‌دار دارن خیلی مناسبه، چون این برس‌ها هر مژه رو جداگانه پوشش می‌دن و مانع چسبیدن اون‌ها به هم می‌شن. همینطور، ریمل‌های غیرضدآب به دلیل سبک‌تر بودن، به مژه‌های کم‌پشت آسیب کمتری می‌زنن و راحت‌تر هم پاک می‌شن.

در نهایت، فر کردن مژه‌ها قبل از ریمل زدن هم کمک می‌کنه تا ریمل بهتر روی مژه‌ها بشینه و حالت بلندتری به مژه‌ها بده. با این روش‌ها، مژه‌هات پرتر و زیباتر به نظر می‌رسن و سلامتیشون هم حفظ می‌شه​.

ریمل میبلین اصل و تقلبی، تشخیص ساده ای داره اما میتونی با خرید از یه فروشگاهِ معتبر و با اصالت، نگرانیت رو بابت خرید ریمل میبلین اصل راحت کنی.

بهترین ریمل برای مژه های کم پشت

خرید از مای سفورا می‌تونه یه تجربه خیلی خوب و راحت باشه!

این وب‌سایت برای کسانی که به محصولات آرایشی و بهداشتی علاقه‌مند هستن، گزینه‌های فراوانی داره. از جدیدترین محصولات میکاپ گرفته تا کرم‌ها و عطرهای برندهای معروف.

راهنمایی و مشاوره: مای سفورا مشاوره‌های تخصصی در مورد محصولات ارائه می‌ده. می‌تونی قبل از خرید از این اطلاعات استفاده کنی تا مطمئن بشی که چه چیزی برای پوست و نیازت مناسب‌تره و بهترین انتخاب رو داشته باشی.

تنوع محصولات: توی این وب‌ سایت، برندهای معروف و پرطرفداری مثل استی لادر، میبلین، گلدن رز، شیگلم، شون و… رو می‌تونی پیدا کنی.

تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: مای سفورا همیشه تخفیف‌های خوبی داره و می‌تونی از حراج‌ها و پیشنهادات ویژه برای خرید محصولات استفاده کنی و خرید هیجان انگیز و مقرون به صرفه ای داشته باشی.

در نهایت، اگه دنبال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت هستی، مای سفورا یکی از بهترین گزینه‌هاست.

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا