هاست پرسرعت
خودرو

کادیلاک اسکالید وایدو؛ فراتر از آنچه منصوری تحویل می‌دهد!

کادیلاک اسکالید وایدو؛ فراتر از آنچه منصوری تحویل می‌دهد!

شرکت تیونینگ وایدو در امریکا، شاسی‌بلند برقی اسکالید iQ را به کیت بدنه‌ی عجیبی مجهز کرده که خودروهای منصوری را به یاد می‌آورد.

اکستریم اکستریم

کادیلاک اسکالید وایدو؛ فراتر از آنچه منصوری تحویل می‌دهد!

سال قبل، کارگاه تیونینگ وایدو (Waido) تسلا سایبرتراک را به هیولایی پهن‌تر و پر سر و صداتر تبدیل کرد. سپس همین کار را با دوج چارجر دیتونا انجام داد و یک خودروی عضلانی برقی با ظاهری درخور دیمون ساخت. حالا نوبت به چیزی با کمی سبک‌تر و بسیار لوکس‌تر رسیده است: کادیلاک اسکالید IQ.

وایدو یک کیت بدنه پهن برای کادیلاک اسکالید IQ طراحی کرده است. این کیت به یکی از قوی‌ترین و جذاب‌ترین خودروهای برقی امریکا، قدرت، حضور و توانایی بیشتری می‌بخشد تا با تنها یک نگاه در آینه عقب، سایر خودروها را از مسیر خود کنار بزند.

کادیلاک اسکالید وایدو؛ فراتر از آنچه منصوری تحویل می‌دهد!

این برند امریکایی مشابه منصوری، معمولا ظریف و ساده عمل نمی‌کند. رندرهای این اسکالید IQ خودرویی به مراتب تهاجمی‌تر را نشان می‌دهند با گلگیرهایی که بدون شک پارک کردن آن را به یک کابوس تبدیل می‌کنند. چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، خودروهای این شرکت حضور دارند. آن‌ها توجه را طلب می‌کنند، چه مثبت و چه منفی.

این موضوع در مورد اسکالید IQ برقی وایدو نیز صدق می‌کند. مدل استاندارد IQ نسبت به نسخه بنزینی خود، طراحی نرم‌تری دارد. نیاز به حداقل آیرودینامیک بودن، منجر به طراحی کمتر غالب شده است.

کادیلاک اسکالید وایدو؛ فراتر از آنچه منصوری تحویل می‌دهد!

وایدو با کیت جدید خود این مشکل کوچک را برطرف کرده و کار را با نمای جلوی جدید آغاز می‌کند. با دقت نگاه کنید، به نظر می‌رسد وایدو فقط یک سپر دوم را زیر سپر اصلی اضافه کرده، اما پایین آوردن دماغه این شاسی‌بلند یک تغییر اساسی است. شاید حتی در عبور از هوا بهتر عمل کند، هرچند برای آفرود مناسب نخواهد بود.

رکاب‌های کناری جدید شبیه به مجموعه دوم تخته‌های کنار در زیر مجموعه اول به نظر می‌رسند. عجیب؟ قطعاً. جذاب؟ بدون شک. رکاب‌های پهن‌تر، شکاف بین قوس‌های جدید جلو و عقب را پر می‌کنند. وایدو دقیقاً مشخص نکرده که اسکالید IQ را چقدر پهن‌تر می‌کند، اما باید حداقل نیم فوت (۱۵ سانتیمتر) یا بیشتر باشد. با این رینگ‌های غول‌پیکر (و لبه‌های بسیار براق و بیرون‌زده آن‌ها)، بعد از این تغییرات، آرزوی موفقیت برای جلوگیری از برخورد با هر جدول کنار خیابان داشته باشید.

از درخشش بیش از حد رندرها چشم‌پوشی کنید و به سمت عقب خودرو بروید، باز هم همان سبک را می‌بینید: یک اسپویلر بزرگ در پایین شیشه عقب، که تمام تلاش خود را می‌کند تا سپر عقب بلندتر و دیفیوزر عقب هم‌رنگ بدنه را از نظر بصری متعادل کند. نواری از تزئینات با رنگ متضاد از قوس‌های عقب تا چراغ‌های عقب کشیده شده و جذاب است، حتی اگر چندان دل‌انگیز نباشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۵ رای

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا