بازی A Plague Tale: Requiem از ویژگیهای دوالسنس بهره میبرد
بازی A Plague Tale: Requiem از ویژگیهای دوالسنس بهره میبرد
طراح ارشد مراحل بازی A Plague Tale: Requiem به تازگی مشخص کرده که این بازی قرار است از ویژگیهای منحصر به فرد کنترلر دوالسنس خصوصا Haptic Feedback استفاده کند.
Asobo Studio، توسعهدهندهی A Plague Tale: Requiem، پیش از این گفته بود که لغو نسخههای نسل قبلی این بازی به آنها اجازه داده بود تا به سمت توسعهی پروژهی جاهطلبانهتری بروند و دست بازتری داشته باشند. همانطور که انتظار میرود این تصمیم به توسعهدهندگان اجازه داده تا از برخی از ویژگیهای منحصر به فرد سختافزار نسل جدید هم استفاده کنند.
برای مثال بر روی پلی استیشن 5 این بازی از ویژگی Haptic Feedback کنترلر دوالسنس استفاده میکند. در مصاحبهای جدید با مجلهی PLAY، آقای کوین پینسن (Kevin Pinson)، طراح ارشد مراحل این بازی، کمی بیشتر در مورد نحوهی استفاده از این ویژگی صحبت کرده است:
در A Plague Tale: Requiem نماهای صوتی و برخورد فیزیکی محیطها از اهمیت بالایی برخودار هستند و این مسئله را از طریق Haptic Feedback حس خواهید کرد. بازی کردن با دوالسنس پلی استیشن 5 بسیار لذتبخش است. خوشحالم که طرفداران به زودی قادر به تجربهی آن خواهند بود.
در همین مصاحبه، پینسن همچنین تایید کرد که A Plague Tale: Requiem عنوان بسیار طولانیتری از بازی قبلی خواهد بود و به پایان رساندن آن بین 15 تا 18 ساعت زمان خواهد برد. با این حال این بازی قرار نیست دارای محتوای اضافه و اتلاف وقت باشد. از طریق این لینک میتوانید بیشتر در این مورد مطالعه کنید.
بازی A Plague Tale: Requiem به تازگی گلد شد. این بازی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ (۱۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ از طریق فضای ابری و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.