
عبارت BORN نمایانگر میراث اصیل و پایههای فنی مستحکم XTRIM است؛ در حالی که MORE بیانگر روحیه اکتشاف بیپایان، هدفگذاریهای بلندپروازانه و عبور همیشگی از مرزهاست. «متولد شده برای بیشتر بودن» صرفاً یک شعار نیست؛ بلکه نمایانگر سبک زندگیای والا و طرز فکری پیشرونده است، رویارویی با جهان با اعتماد به نفس و دستیابی به دستاوردهای خارقالعاده از مسیر تحول مستمر.
در برند XTRIM، خودرو صرفاً یک محصول صنعتی نیست؛ بلکه بیانگر هویت، نگرش و مسیر زندگی است. هر خودروی XTRIM، حاصل تعهد بیوقفه به کیفیت و ادای احترام به روح انسان است. با تکیه بر نوآوری و اکتشاف، اکستریم در پی ارائه تجربهای لوکس می باشد که با لوکس سواران ایرانی ارتباطی عمیق برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کند.
با تمرکز بر رویکردی کاربرمحور در بازار ایران، XTRIM بر سه ستون اصلی تکیه دارد: لوکس بودن، هوشمندی و جوانگرایی تا سبد محصولاتی ارائه دهد که استایل را با عملکرد در هم میآمیزد. از VX گرفته تا TXL و LX، مجموعه محصولات این برند سناریوهای متنوعی از رانندگی را پوشش میدهد: از چابکی در شهر تا سفرهای تجملی و همراهانی قابل اتکا برای هر فرد ماجراجو.
بر اساس درک روندهای آتی خودروهای لوکس در بازار ایران، بازتعریف استراتژی محصول و ارتباط با هنر فرهنگ و تاریخ سرزمین ایران، سیستم نامگذاری سری محصولات این برند لوکس بازنگری و بازسازی شده است. این تغییر نام، نهتنها نوسازی سیستم بیانی برند است، بلکه بازآفرینی نظام معنایی و ارزشی آن نیز هست. با تکیه بر سیستمی منطقی، قابلشناسایی و جهانی در نامگذاری و حضور مولفه های هنری و فرهنگی و تاریخی ایرانیان، XTRIM ساختار محصولی منسجم و عمودیمحور ایجاد خواهد کرد که بتواند به تقاضاهای زیباییشناختی گوناگون و سناریوهای مصرف روزافزون، پاسخ دقیقتری بدهد.
QX (نام قبلی: VX): شاسیبلند پرچمدار کلاس تجاری