
در غالب بازارها، نیسان ترا مجهز به نمایشگر لمسی ۹ اینچ و پنل پشت فرمان تخت فاقد نمایشگر تمام رنگی ارایه میشود. حاشیهی کنسول، فرمان و مانیتور اصلی، تزئینات نقرهای رنگ استفاده شده است تا سادگی کابین، کمتر شود. این ترفند، داخل تودریها نیز دیده میشود. صندلیهای بزرگ و تمام چرم نیسان ترا، در کلاس وانت، راحت و مناسب سفرهای بلند مدت برای سرنشینان جلو هستند؛ اما برای افراد بلندقد روی صندلیهای ردیف دوم، شرایط ایدهال فراهم نیست.
پیشرانه و مشخصات فنی وانت پیکاپ نیسان ترا
مانیان خودرو (زیرمجموعه پرشیا خودرو)، مونتاژکنندهی نیسان ترا در ایران است و از پیشرانهی این شاسی بلند، برای مدل وانت هم استفاده خواهد کرد. بر این اساس، پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ میتسوبیشی با قدرت ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتنمتر، ارایه خواهد شد که احتمالا سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۹ ثانیه خواهد داشت. همچنین گیربکس ۸ سرعته تحت لیسانس ZF آلمان برای نیسان ترا مونتاژ ایران، ارایه میشود که میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر و توانایی حمل بار ۵۰۰ کیلوگرم را ممکن خواهد کرد.