هاست پرسرعت
بازی

کریستین بیل از تغییر و تحولش برای فیلم Amsterdam می‌گوید

کریستین بیل از تغییر و تحولش برای فیلم Amsterdam می‌گوید

کریستین بیل برای نقش‌آفرینی در فیلم Amsterdam ساخته دیوید او راسل تغییر و تحول قابل توجهی را پشت سر گذاشته است.

کریستین بیل (Christian Bale) در کارنامه هنری خود در نقش‎‌های مختلفی بازی کرده و برای ایفای این نقش‌ها نیز دگرگونی‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده است. لاغر شدن زیاد برای فیلم ماشین‌چی (The Machinist)، چاق شدن برای فیلم معاون (Vice) یا تمرینات بدنسازی دشوار برای فیلم بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) از جمله این دگرگونی‌ها به شمار می‌روند که او را به یکی از برجسته‌ترین بازیگران هالیوودی تبدیل کرده‌اند.

فیلم آمستردام (Amsterdam) نیز از این قاعده مستثنی نیست. کریستین بیل ۴۸ ساله در مصاحبه تازه خود در مورد فیلم جدیدش و همچنین چالش‌های پیش‌روی او برای حضور در این فیلم صحبت کرده است.

شخصیتی که کریستین بیل در فیلم «آمستردام» بازی می‌کند، چشمی مصنوعی دارد و آن‌ها به جای اینکه آن را به وسیله جلوه‌های ویژه خلق کنند، تصمیم گرفتند از لنز استفاده کنند تا چشم این بازیگر شبیه به چشم مصنوعی به نظر برسد. او گفته:

در تمام مدت فیلمبرداری، من درون چشمم لنز داشتم و اصلا نمی‌توانستم با آن چشم ببینیم. با این حال، تکنسین مخصوص این کار بسیار مراقب بود و به من هشدار می‌داد که لنز نباید برای مدت زیادی درون چشمم باشد چراکه ممکن است به بخشی از چشم تبدیل شود، در نتیجه جدا کردن آن بسیار دشوار خواهد بود.

تبلیغات

با این حال، کریستین بیل توانست فیلمبرداری فیلم «آمستردام» را بدون آسیب زدن به چشمش به پایان برساند. این بازیگر در ادامه صحبت‌هایش گفته:

ما برای سالیان سال به دنبال ساخت فیلم «آمستردام» بودیم. شاید عجیب برسد اما من در خیابان مردم را دنبال می‌کردم و رفتار آن‌ها را زیر نظر داشتم. بدین ترتیب توانستم نحوه راه رفتن و دیگر موارد مربوط به شخصیت خودم در این فیلم را پیدا کنم.

علاوه بر کریستین بیل، بازیگران برجسته و بزرگ دیگری نیز در فیلم «آمستردام» نقش‌آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به مارگو رابی (Margot Robbie)، جان دیوید واشنگتن (John David Washington)، رابرت د نیرو (Robert De Niro)، کریس راک (Chris Rock)، آنا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana) و … اشاره کرد.

فیلم «آمستردام» در تاریخ ۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: movieweb

Godfather4224meysambامینAminTSL

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا