هاست پرسرعت
بازی

باکس آفیس | تداوم صدرنشینی فیلم Smile

باکس آفیس | تداوم صدرنشینی فیلم Smile

فیلم ترسناک Smile در دومین هفته متوالی توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خود کند.

فیلم لبخند (Smile) اثری ترسناک از کمپانی پارامونت به شمار می‌رود که هفته گذشته توانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کند و صدرنشین گیشه شود. حالا در این هفته نیز این اثر توانست با کسب فروش ۱۷/۶ میلیون دلار در داخل آمریکا بر صدر باکس آفیس تکیه بزند.

فیلم «لبخند» با گذشت دو هفته از اکرانش روی پرده سینماها به فروش ۴۹/۹ میلیون دلاری در داخل آمریکا و ۴۰ میلیون دلاری در خارج از آمریکا رسیده که جمعا فروش جهانی فیلم را به مرز ۹۰ میلیون دلار نزدیک کرده‌اند.

انیمیشن لایل، لایل کروکودیل (Lyle, Lyle Crocodile) جدیدترین فیلم این هفته به شمار می‌رود که توانسته به فروش ۱۱/۵ میلیون دلار در داخل آمریکا دست پیدا کند و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم آمستردام (Amsterdam) که از بازیگران برجسته و بااستعدادی در جمع بازیگران خودش بهره می‌برد، در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است.

این فیلم در این هفته به فروش ۶/۵ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرده و در خارج از آمریکا نیز به فروش ۳/۵ میلیون دلاری دست پیدا کرده تا در اولین هفته اکران سراسری‌اش به فروش جهانی ۱۰ میلیون دلاری برسد.

فیلم The Woman King

فیلم زن پادشاه (The Woman King) محصول کمپانی سونی در چهارمین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست به فروش ۵/۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس بایستند.

تبلیغات

این فیلم در طی این چهار هفته فروش ۵۴/۱ میلیون دلاری در داخل آمریکا داشته و در خارج از آمریکا نیز به مبلغ ۱۰ میلیون دلار دست پیدا کرده تا فروش جهانی این فیلم از مرز ۶۴ میلیون دلار عبور کند.

در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling) قرار دارد. این فیلم در این هفته به فروش ۳.۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد تا فروشش را به مبلغ ۳۸/۴ میلیون دلار افزایش بدهد.

فیلم آواتار (Avatar) محصول سال ۲۰۰۹ میلادی نیز در سومین هفته اکران دوباره خود روی پرده سینماها توانست به فروش ۲/۶ میلیون دلاری دست پیدا کند و در جایگاه ششم جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد.

این اثر در طی این سه هفته به فروش ۲۳ میلیون دلاری دست یافته که فروش کلی فیلم در داخل آمریکا را به مبلغ ۷۸۴ میلیون دلار نزدیک کرده است. فیلم «آواتار» با اکران دوباره خود توانست جایگاهش به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از تثبیت کند.

فیلم ترساننده ۲ (Terrifier 2) نیز یکی دیگر از آثار تازه اکران شده این هفته به شمار می‌رود که در اولین هفته حضورش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۸۲۵ هزار دلاری بسنده کرد و در جایگاه دهم جدول باکس آفیس قرار گرفت. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلم فروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱ Smile ۱۷/۶
۲ Lyle, Lyle Crocodile ۱۱/۵
۳ Amsterdam ۶/۵
۴ The Woman King ۵/۳
۵ Don’t Worry Darling ۳/۵
۶ Avatar ۲/۶
۷ Barbarian ۲/۲
۸ Bros ۲/۱
۹ Ponniyan Selvan: Part One ۸۹۴ هزار دلار
۱۰ Terrifier 2 ۸۲۵ هزار دلار

منبع: ددلاین

DARKSIRENامیرPorfosormohsen62

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا