هاست پرسرعت
بازی

سرور ابری ویندوزی چیست

سرور ابری ویندوزی چیست

سرور ابری ویندوزی چیست؟ در واقع یک سرور VPS ابری با سیستم عامل ویندوز است که قابلیت نصب برنامه‌های تحت ویندوز را دارد.

سرور ابری ویندوزی یک رابط گرافیگی برای به اشتراک گذاشتن خدمات با چندین کاربر، ذخیره‌ سازی و مدیریت داده‌ها و برنامه‌های کاربردی طراحی شده است. سرور ابری ویندوزی تمامی امکانات رایانه شخصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به واسطه سهولت رابط کاربری، مورد استقبال عموم قرار گرفته است و این محبوبیت سبب افزایش خرید سرور ابری ویندوزی گردیده است.

این سرویس ابری برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان که از زبان ASP.NET استفاده می‌نمایند و حتی کاربرانی که برای انجام امور روزمره خود نیاز به رایانه شخصی با سیستم عامل ویندوز دارند، انتخابی ایده‌آل می‌باشد و به‌آسانی می‌توانند کارهای مدنظر خود را با سرعت و امنیت بالا در ویندوز سرور به انجام برسانند.

مزایای خرید سرور ابری ویندوزی

کاربران سرور ابری ویندوزی، می‌توانند در صورت نیاز به‌راحتی DISK ،RAM  و CPU خود را به صورت لحظه‌ای افزایش یا کاهش دهند و در هر ساعت از شبانه روز، سرور خود را خاموش نمایند و فقط هزینه فضای ذخیره‌سازی و IP را پرداخت کنند.

از دیگر مزایای سرور ابری ویندوزی می‌توان به پرداخت هزینه منابع به صورت ساعتی (PAYG) اشاره نمود.

سرور ابری برخلاف سرور مجازی که هزینه منابع به صورت ماهانه محاسبه می‌شوند، بسیار مقرون به صرفه است و کاربر فقط هزینه منابع مصرفی را به صورت ساعتی پرداخت می‌نماید.

تبلیغات

دسترسی‌پذیری و مقیاس‌پذیری از دیگر مزایای سرور ابری ویندوزی می‌باشد که در صورت از دسترس خارج شدن یک سرور، اطلاعات به صورت خودکار از طریق سرور دیگری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

لازم است در خرید سرور ابری ویندوزی به نکات ذکر شده توجه داشته باشید چرا که شیوه ارائه خدمات رایانشی هر سازمان با دیگری متفاوت است و با انتخاب درست ارائه دهنده سرور ابری ویندوزی می‌توان به بهترین خدمات و کیفیت دست یافت.

سرور ابری ویندوزی چیست

چرا خرید سرور ابری آسیاتک

AWS، Google Cloud ،DigitalOcean  از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات ابری می‌باشند که به ارائه سرورهای ابری با ویژگی‌های منحصر به فردی می‌پردازند. اما باتوجه به‌اینکه اکثر کاربران دسترسی به پرداخت بین المللی ندارند می‌توانند از خدمات ابری داخلی استفاده نمایند.

یکی از ارائه‌دهندگان برتر خدمات ابری در کشور ابر آسیاتک می‌باشد که خدمات آن بر روی ممتازترین دیتاسنترهای کشور همچون دیتاسنتر برج میلاد، آزادگان و میرعماد به ارائه میزبانی می‌گردند و امکان استفاده از سرورهای  VPS ابری پرسرعت را برای کسب و کار شما فراهم می‌آورد.

کارشناسان ابر آسیاتک هفت روز هفته به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل در صورت داشتن هرگونه سؤال از نحوه کار با پلتفرم و خرید سرورهای ابری در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران می‌باشند تا بدون هیچ‌گونه مشکل، به بهترین شکل تجربه استفاده و خرید سرورهای ابری را داشته باشند. در پلتفرم پیشرفته ابر آسیاتک امکان تست سرور تا 24 ساعت به صورت کاملا رایگان وجود دارد تا کاربران بتوانند با اطمینان از کارا بودن سرور مجازی ابری پرسرعت، خرید خود را نهایی کنند و از خدمات منحصر به فرد ابر آسیاتک استفاده نمایند.

علاوه‌بر تست سرور ابری آسیاتک به صورت رایگان این امکان برای کاربران آسیاتک فراهم است تا بتوانند از شبکه CDN رایگان ابر آسیاتک استفاده کنند و در کسری از ثانیه محتوای خود را با سرعت بالا به مشتریان خود در ایران و جهان ارائه نمایند. ابر آسیاتک با ارائه خدمات نوین، پیشگامی در عرصه خدمات رایانش ابری می‌باشد.

General mackZ2656

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا