هاست پرسرعت
بازی

سازنده‌ی A Plague Tale: Requiem برنامه‌ای برای یک دنباله ندارد

سازنده‌ی A Plague Tale: Requiem برنامه‌ای برای یک دنباله ندارد

توسعه‌دهنده‌ی بازی A Plague Tale: Requiem یعنی Asobo Studio به تازگی گفته که فعلا برنامه‌ای برای ادامه دادن داستان Amicia و Hugo ندارد. با این حال این استودیو احتمال ساخت یک دنباله را به صورت کامل هم رد نکرده است.

Kevin Choteau، کارگردان بازی A Plague Tale: Requiem، به تازگی با بلاگ پلی استیشن مصاحبه‌ای را انجام داده است. در جریان این مصاحبه از Choteau سوال شد که آیا Requiem پایان داستان Amicia و Hugo است یا اینکه در آینده شاهد فصل دیگری در ماجرای این دو خواهیم بود.

Choteau در پاسخ به این سوال گفت که فعلا این پایان داستان آن‌ها محسوب می‌شود. این البته به معنای تمام شدن کار Asobo Studio با سری A Plauge Tale به صورت قطعی نیست. به گفته‌ی Choteau در نهایت سرنوشت این سری به استقبال طرفداران از Requiem بستگی خواهد داشت:

در هیچوقت کاملا بسته نیست و ما منتظر واکنش بازیکنان هستیم. ما می‌خواهیم قبل از گرفتن تصمیم قطعی واکنش آن‌ها را ببینیم. آن‌ها در مورد محصولات ما تصمیم می‌گیرند و اگر آن‌ها از کار ما راضی نباشند باید مسیر دیگری را پیش بگیریم.

تبلیغات

در جای دیگری از مصاحبه‌ Choteau گفت که از دستاورد Asobo Studio با A Plague Tale: Requiem بسیار راضی است و امیدوار است که طرفداران هم آن را دنباله‌ای شایسته برای A Plague Tale: Innocence بدانند:

من به تیم کوچک 70 نفره‌ام افتخار می‌کنم چرا که آن‌ها هر دفعه بیشتر از قبل به جلو می‌روند. من از دستاورد آن‌ها در سه سال گذشته خوشحال هستم و به آن افتخار می‌کنم. برای بازیکنان هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم که آن‌ها ناامید نشوند و این دنباله‌ای باشد که آن‌ها می‌خواستند.

بازی A Plague Tale: Innocence در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در دسترس است. پیش از عرضه توسعه‌دهنده‌ی این بازی از طرفداران خواسته که داستان بازی را لو ندهند.

StarFireکاکاسنگیKOOSHANIX.MEHDIعلیBehzaaadAmiraliPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷امیرEzio Auditore da FirenzeیوهانHunTeR007IrNMr.BadGuymahdi12345🇮🇷🇮🇷🇮🇷MMYKINGCapitanAmir abdoliAhmad_TR@alistarwolf of vlashmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا