هاست پرسرعت
بازی

انتشار نخستین تریلر از فیلم مورد انتظار Creed III

انتشار نخستین تریلر از فیلم مورد انتظار Creed III

در نخستین تریلر منتشر شده از فیلم Creed III شاهد وقایع جدیدی هستیم که در زندگی آدونیس کرید به وقوع خواهد پیوست.

پس از این که فرنچایز راکی با مجموعه Creed وارد حال و هوای کاملاً جدید و متفاوتی شد، شاهد مسابقات آدونیس کرید با هنرنمایی مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) در رینگ بوکس بودیم تا بتواند از شرافت نام خانوادگی خود دفاع نماید. حال او باری دیگر در Creed III بازگشته تا با یکی از مخوف‌ترین حریف‌های خود روبرو شود.

برای نخستین‌بار در این مجموعه شاهد حضور مایکل بی. جردن بر روی صندلی کارگردانی هستیم که باعث شده تا انتظارات از این پروژه افزایش پیدا نماید و موفقیت آن می‌تواند آینده درخشانی را برای این بازیگر توانای سینما رقم بزند.

در نخستین تریلر منتشر شده از سومین فیلم این مجموعه که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید، آدونیس کرید مجبور می‌شود تا با حریفی جدید و مخوف به نام دیمین اندرسون با هنرنمایی جاناتان میجرز (Jonathan Majors) وارد رینگ بشود. مسابقه‌ای مرگبار که می‌تواند به قیمت جانش برایش تمام شود.

تبلیغات
تماشای تریلر

فیلم‌نامه این اثر توسط کینان کوگلر (Keenan Coogler) و زک بایلین (Zach Baylin) نگارش شده و شاهد حضور بازیگرانی همچون حضور ستارگانی همچون تسا تامپسون (Tessa Thompson)، فیلیسیا رشاد (Phylicia Rashad)، وود هریس (Wood Harris)، سلنیس لیوا (Selenis Leyva) و فلورین مانتینو (Florian Munteanu) خواهیم بود.

فیلم Creed III برای اکران در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

DARKSIRENvahid gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا