God of War Ragnarok در مورد اصلاح و بهبود مکانیکهای God of War 2018 است
God of War Ragnarok در مورد اصلاح و بهبود مکانیکهای God of War 2018 است
کارگردان بازی God of War Ragnarok در مصاحبهای توضیح داد که ادامهها همیشه یک قدم بزرگ نیستند، بلکه نقش بهبود، اصلاح و نقش پیشبرد داستان را دارند.
مطمئناً عنوان God of War 2018 تحولی اساسی و رادیکال در این فرنچایز محسوب میشود؛ کمتر استودیویی وجود دارد که توانایی انجام چنین ریسکی را حول فرنچایز مشهور خود داشته باشد. مشخصاً، God of War Ragnarok ادامهای مستقیم بر عنوان 2018 است که تمرکز کمتری روی تحول مکانیکها و ارائۀ رویکرد جدید دارد. آقای اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان Ragnarok، در مصاحبهای با گیمزرادار (GamesRadar) گفت:
ادامهها همیشه یک قدم بزرگ و اساسی محسوب نمیشود. آنها یک ادامه برای روایت هستند و به نوعی نقش اصلاح و بهبود را برعهده میگیرند. اگر میخواستیم ساختار بازی را باری دیگر از نو طراحی کنیم و سپس به داستان به این گستردگی نیز بپردازیم، پروسهای بسیار طولانی پدید میآمد. اگر شما ریبوت را دوست داشتید، ما دوباره آن را به شما میدهیم به علاوۀ بهبودهای اساسی.
ویلیامز در ادامه توضیح داد که چگونه Ragnarok مکانیکهای جذاب نسخۀ قبلی را نه تنها احیا میکند، بلکه آنها را بهبود میبخشد. کلاغهای اودین و صندوقهای Nornir تغییر کرده و اصلاح شدهاند، همچنین سیستم مبارزه نیز بهبودهای متنوعی به خود دیده و حالا شاهد یک تجربۀ عمیقتر هستیم. وی در این باره چنین توضیح داد:
به عنوان مثال، در مورد کلاغها باید بگویم که شما در انتهای بازی غافلگیر خواهید شد، چرا که آنها داستان خودشان را دارند و در پایان، این قصه برای شما آشکار میشود. حتی به شکلی متفاوت پیرامون صندوقهای Nornir و نحوۀ پراکندگی آنها در نقشه فکر کردهایم. ما به گونهای آنها را طراحی کردهایم که در قالب بازی منطقی باشند. از سوی دیگر، مواردی کاملاً جدید نیز به بازی اضافه شدهاند.
God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) سال جاری برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد. برای مطالعۀ خلاصهای از برخی پیشنمایشها و مشاهدۀ تصاویر جدید روی این نشانی کلیک کنید.