مبارزات God of War Ragnarok به طرز قابل توجهای خشنتر از بازی قبلی هستند
مبارزات God of War Ragnarok به طرز قابل توجهای خشنتر از بازی قبلی هستند
طراح سیستم مبارزات بازی God of War Ragnarok یعنی Mihir Sheth گفته که این بازی قرار است نسبت به God of War سال 2018 مبارزات بسیار خشنتری داشته باشد.
اگر بخواهیم یک ویژگی شاخص را به بازیهای God of War نسبت دهیم، آن بدون شک خشونت تمامعیار سیستم مبارزات این بازیها است. بازی God of War سال 2018 علی رغم اعمال تغییرات زیاد بر روی فرمول اصلی سری، باز هم شامل این خشونت معروف میشد. حال دنبالهی آن بازی یعنی God of War Ragnarok قصد دارد تا به چندین روش مختلف پایههای بنا شده در بازی قبلی را گسترش دهد. یکی از این پایهها خشونت سیستم مبارزات آن است.
در مصاحبهای با وبسایت Vandal، طراح سیستم مبارزات God of War Ragnarok گفته که خشونت مبارزات این بازی قرار است به طرز قابل توجهای بیشتر به چشم بیاید. البته بازی God of War سال 2018 از این نظر کم و کاستی نداشت، اما بدون شک افزایش خشونت در یک بازی God of War همیشه خبر خوبی است. به گفتهی Sheth، یکی از راههای افزایش خشونت در این بازی انیمیشنهای تمامکنندهی Kratos است:
ما به طرز قابل توجهای خشونت را در God of War Ragnarok افزایش دادیم و به نظرم این تصمیم برخی از جوانب بازی را سرگرمکنندهتر کرده است. در God of War قبلی Blades of Chaos آن طور که باید و شاید به کار گرفته نشد و شاهد نمایش تمام قدرت آنها مثل سهگانهی اصلی نبودیم.
نحوهای که Kratos با استفاده از آنها دشمنان را سلاخی میکرد بسیار خشن بود و ما میخواستیم که این جنبه از بازیهای قدیمی را به God of War Ragnrok بیاوریم. حال سیستمی که به شما اجازه میدهد تا با دکمهی R3 کار دشمنان را تمام کنید شامل انیمیشنهای بسیار خشنتری میشود و Kratos از Blades of Chaos در این انیمیشنها استفاده میکند.
بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان 1401 (9 نوامبر 2022) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.