بازی Diablo Immortal بیش از 24 میلیون دلار درآمد داشته است
بازی Diablo Immortal بیش از 24 میلیون دلار درآمد داشته است
با وجود انتقادات شدید پیرامون پرداختهای درونبرنامهای بازی Diablo Immortal، این عنوان طی دو هفته اول عرضه، بیش از 8 میلیون بار دانلود شده است.
داده های برنامه اطلاعات بازار Appmagic نشان میدهد که این عنوان موبایل بیش از 8.5 میلیون بار دانلود شده است. از قرار معلوم، این بازی بعد از نسخه موبایل بازی کارتی Hearthstone، دومین عنوان بزرگ بلیزارد (Blizzard) در دنیای موبایل است.
این عنوان در ایالات متحده محبوبتر است و بیش از 43 درصد درآمد حاصل را تشکیل میدهد، در حالی که کره جنوبی 23 درصد درآمد را شامل میشود.
ژاپن با 8 درصد، آلمان با 6 درصد و کانادا با 3 درصد، در ادامه بیشترین درآمد حاصل را تشکیل میدهند و 17 درصد باقیمانده بین بازارهای دیگر تقسیم میشود.
با وجود عملکرد مالی مناسب، بازی Diablo Immortal بازخوردهای متفاوتی از جانب کاربران دریافت کرد. اوایل این هفته، نمره کاربران متاکریتیک بازی به 0.2 سقوط کرد که پایین ترین نمره تاریخ این وبسایت است.
باید توجه کرد که هیچ مدرکی از اینکه آیا کاربران قبل از ثبت نمره حتی بازی را تجربه کردهاند، وجود ندارد و عوامل دیگری مانند جنجالهای اخیر اکتیویژن بلیزارد هم ممکن است در این موضوع تاثیر داشته باشند.
Diablo Immortal در تاریخ 12 خرداد 1401 (2 ژوئن 2022) برای سیستم عاملهای اندروید، iOS و به صورت آزمایشی برای PC عرضه شد، اما به دلیل تمرکز زیاد روی پرداختهای درونبرنامهای به سرعت با برخوردهای منفی مواجه شد.
این شامل گزارش منتشر شده در هفته افتتاحی بازی است که تخمین زده شد برای رسیدن به آخرین سطح بازی، کاربران باید چیزی تا حدود 110 هزار دلار هزینه کنند.
کمی بعد از عرضه، وایت چنگ (Wyatt Cheng)، کارگردان بازی، ادعا کرد که واکنشهای شدید به دلیل اطلاعات نادرست منتشر شده پیرامون آن است.