جزئیات بیشتری از Starfield و سفرهای فضایی آن برملا شد
جزئیات بیشتری از Starfield و سفرهای فضایی آن برملا شد
تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان بازی Starfield، به تازگی در مورد گیمپلی این بازی و جوانب مختلف آن صحبت کرده و جزئیات جالبی را در مورد آن برملا کرده است.
در صورت تاخیر نخوردن Starfield، این بازی طی چند ماه آینده بالاخره به دست بازیکنان خواهد رسید. این یعنی هنوز اطلاعات زیادی در مورد نقشآفرینی علمی-تخیلی بتسدا (Bethesda) در دسترس نیست. البته در طول ماههای اخیر جزئیات بیشتری از بازی برملا شدهاند و به تازگی تاد هاوارد اطلاعات بیشتری را در مورد آن مشخص کرده است.
در مصاحبهی جدیدی در پادکست Lex Fridman، تاد هاوارد کارگردان این بازی به صحبت در مورد جزئیات بیشتری در مورد بازی پرداخت. برای مثال تایید شده که سیستمهای ستارهای مختلف در جهان بازی سطحهای مختلفی خواهند داشت. این یعنی بازیکنان ماموریتهایی با درجات سختی مختلف در مکانهای مختلف پیدا خواهند کرد.
به علاوه وقتی صحبت از سفرهای میان ستارهای و فضایی میشود، تیم توسعهی بازی سعی داشته تا به تعادلی در طراحی یک سیستم واقعگرایانه و خطرناک برسد. در حالی که سفرهای فضایی Starfield قرار است خطرناک باشند، اما خبری از یک نوار سوخت نیست و بازیکنان نیاز نیست نگران سرگردان شدن در فضا باشند. چرا که به گفتهی تاد هاوارد این مکانیک اصلا سرگرمکننده نیست.
بیرون از سفینهی فضایی شما، وقتی روی سطوح سیارات مختلف Starfield هستید، بسته به نوع لباسی که بر تن دارید واکنش مختلفی به المانهای مختلف آن سیاره مثل دما، گازها و سموم هوا خواهید داشت. تمام اینها به سیارهای که روی آن هستید بستگی خواهند داشت. در طول این مصاحبه هاوارد همچنین از مزایای توسعهی انحصاری بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس گفت و در مورد روند توسعهی بازی The Elder Scrolls 6 صحبت کرد.
بازی Starfield در تاریخ نامشخصی در نیمهی اول سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.