Death Stranding 2 از تکنیکهای جدیدی برای ایجاد تصاویر واقعگرایانه استفاده میکند
Death Stranding 2 از تکنیکهای جدیدی برای ایجاد تصاویر واقعگرایانه استفاده میکند
کوجیما تلاش میکند تا در Death Stranding 2،با استفاده از تکنیکهای جدید تصاویری تولید کند که با واقعیت مو نمیزنند.
استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) همیشه در رقابتهای گرافیکی حرفی برای گفتن داشته و تقریباً هر بازی جدیدش، روی لبۀ تکنولوژیک زمان خودش حرکت میکرده. بنابراین، میتوان انتظار داشت تا تکرار همین روند را برای بازی مورد انتظار جدید آنها، یعنی Death Stranding 2 نیز ببینیم. حالا، و در حالی که هنوز تا انتشار بازی مدتزمان قابل توجهی باقی مانده، هیدئو کوجیما در صفحۀ اجتماعیاش اطلاعات جالبی را در خصوص بازی جدیدش منتشر کرده است.
آنطور که بهنظر میرسد، واقعگرایی گرافیکی و ایجاد تصاویری فوتورئالیستی در پروژۀ جدید کوجیما بهنوعی مرکز توجه است. این مسئله تا جایی پیش رفته که کوجیما پروداکشنر، از مایومی نیشییاما (Mayumi Nishiyama)، کارگردان نورپردازی، دعوت کرده تا برای اعضای استودیو یک سخنرانی ترتیب بدهد. کوجیما توضیح میدهد: از آنجا که تیم توسعه فقط در سطح گرافیک کامپیوتری تجربه نورپردازی داشته، از مایومی نیشییاما دعوت کردهاند تا از مبانی نورپردازی لایو اکشن برای آنها بگوید.
در جریان این جلسه، بازیگر ژاپنی، شیولی کوتسانا (Shioli Kutsuna) که عضوی از تیم بازیگری در Death Stranding 2 است، بهعنوان مدل آزمایشی برای این سبک از نورپردازی شرکت کرد. کوجیما در اینباره توضیح داد:
واقعاً سخت است اگر بخواهیم که رنگ پوست، موهای مشکی و حالت چشمان آسیاییها را بهطور صحیح [در پردازش گرافیکی] نشان دهیم. چهرۀ شیولی برای ما یک چالش بود. ما از تکنیکهایی استفاده میکنیم که در بازی قبلی حضور نداشتند اما برای شروع، باید به مبانی و اصول اولیۀ دیداری باز گردیم و چیزها را آزمایش کنیم.
در حال حاضر دانستههای زیادی پیرامون بازی Death Stranding وجود ندارند. درهرصورت، تا امروز هیدئو کوجیما برخی از جزئیات جالب بازیاش را با طرفداران بهاشتراک گذاشته است. از جمله آنکه داستان Death Stranding 2 بهدلیل شیوع ویروس کوید 19 از ابتدا بازنویسی شده است.
بازی Death Stranding 2 در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 5 در دست توسعه است و تاریخ عرضۀ مشخصی ندارد.