هاست پرسرعت
بازی

آیا Wonder Woman 3 ساخته خواهد شد؟ | ادامه بی‌برنامگی‌های دی‌سی

آیا Wonder Woman 3 ساخته خواهد شد؟ | ادامه بی‌برنامگی‌های دی‌سی

به طرز عجیبی در طی روزهای گذشته شاهد اخبار متفاوتی حول محور پروژه Wonder Woman 3 هستیم که مخاطبین را گیج و خسته کرده است.

تبلیغات

با وجود آن که دنیای سینمایی پیشین دی‌سی در طی مدت زمان ۱۰ ساله خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و بارها و بارها طرفداران و مخاطبین خود را ناامید کرده بود اما هنرنمایی گال گدوت در فیلم‌های Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) با وجود تمامی بی‌برنامگی‌ها، بینندگان را به وجد آورد و این بازیگر اسرائیلی موفق شده بود تا جلوه جذابی از این ابرقهرمان محبوب دنیای کمیک را به تصویر بکشد.

پس از روی کار آمدن جیمز گان و پیتر سفران به عنوان مدیران دنیای سینمایی جدید دی‌سی، تولید بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی لغو شده و بازیگران این پروژه‌ها نظیر هنری کویل و بن افلک نیز با وجود محبوبیتی که در نظر مخاطبین داشتند اما جایی در برنامه‌های جدید این مدیران نداشتند و این مسئله سبب شده بود تا شخصیت‌های زن شگفت‌انگیز و آکوامن نیز در شرف کنار گذاشتن باشند.

با این حال طی هفته‌های گذشته گال گدوت به واسطه مصاحبه‌ای جنجالی، اعلام کرد که ساخت فیلم Wonder Woman 3 تحت مدیریت جیمز گان و در دنیای سینمایی جدید دی‌سی به وقوع خواهد پیوست و این پروژه در دستان افراد درستی قرار گرفته است. مسئله‌ای که باعث گیج شدن مخاطبین شده بود؛ زیرا در برنامه جدید ۱۰ ساله دی‌سی، جیمز گان خبر از حضور بازیگران کاملاً جدیدی برای ایفای نقش ابرقهرمانان دی‌سی داده بود و حتی پروژه‌ای جدید حول محور زن شگفت‌انگیز نیز تدارک دیده شده بود و صحبت‌های گال گدوت تمامی این برنامه‌ها و اخبار را پیچیده می‌کرد.

گال گدوت فاش کرده بود که او با جیمز گان و پیتر سفران ملاقات داشته و به نقل از آن‌ها اعلام کرد که Wonder Woman 3 با حضور خود شخص وی تولید خواهد شد. مسئله‌ای که برخی از خبرگزاری‌ها همچون کولایدر و ورایتی نیز آن را مورد تایید قرار دادند.

با این حال تاکنون هیچ بیانیه رسمی از سوی جیمز گان و یا پیتر سفران منتشر نشده و پست جیمز گان در شبکه مجازی حول محور یکی از کاربران نیز جنجالی ظاهر شده است. جایی که در پاسخ به سوال یکی از طرفداران دی‌سی حول محور شخصیت زن شگفت‌انگیز، اعلام کرده که تاکنون هیچ برنامه‌ای به جز Paradise Lost (بهشت گمشده) برای این ابرقهرمان در دنیای DCU تدارک دیده نشده است.

عدم تطابق گفته‌های گال گدوت با جیمز گان باعث گیج شدن مخاطبین و خشم آن‌ها شده است؛ زیرا هر یک از طرفین واکنش کاملاً متفاوتی نسبت به ساخته شدن Wonder Woman 3 نشان داده‌اند که مشخص نیست باید به کدام یک از آن‌ها استناد کرد. با این حال امید می‌رود که جیمز گان از طریق یک بیانیه رسمی بتواند تکلیف این پروژه را مشخص نماید.

منبع: کولایدر

تبلیغات
هیولا ☑️Sina7294unitedmeysambLegend Killer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا