هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Iron Man شرکت EA پیش از عنوان Black Panther منتشر می‌شود

شایعه: بازی Iron Man شرکت EA پیش از عنوان Black Panther منتشر می‌شود

جف گراب (Jeff Grubb) در اظهارات جدید خود می‌گوید بازی تک‌نفره Iron Man شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) پیش از عنوان Black Panther منتشر خواهد شد.

مدتی پیش نیک بیکر (Nick Baker)، خبرنگار پادکست XboxEra، اظهار داشت که پروژه Iron Man الکترونیک آرتز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. با وجود آن که این بازی در جریان مراسم Disney & Marvel در D23 Expo نمایش داده نشد، اما جف گراب به‌تازگی اطلاعات جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است.

گراب در این باره گفت:

برای شنیدن اطلاعات بیشتری از این بازی نیازی نیست مدت زیادی را منتظر بمانید، اما برای تجربه‌ی آن باید صبر کنید. بازی Iron Man پیش از Black Panther عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، بازی Black Panther اثری تک‌نفره در سبک اکشن ماجراجویی جهان آزاد محسوب می‌شود که توسط یکی از استودیوهای جدید الکترونیک آرتز با رهبری کوین استفنز (Kevin Stephens)، که سابقه‌ی کار روی عنوان Middle-Earth Shadow of Mordor را دارد، در دست توسعه است. همچنین طبق شایعات، این بازی نیز در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد. این احتمال وجود دارد که اثر مذکور به دلیل مقیاس و وسعت خود، به چرخه‌ی طولانی‌تری در توسعه نیاز داشته باشد. همچنین جف گراب می‌گوید استودیوی موتیو (Motive) پس از اتمام توسعه Dead Space Remake، روی ساخت بازی Iron Man تمرکز می‌کند. استودیوی موتیو در شهر مونترال کشور کانادا مستقر است و این موضوع با گفته‌های منبع سایت Axios که ادعا کرده بود یک استودیوی کانادایی روی روند توسعه‌ی Iron Man کار می‌کند، مطابقت دارد.

تبلیغات

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی Iron Man در دسترس نیست.

mahdi12345Emperor Nima Shamsvahid gamerAlbertmeysambمتینMr.BadGuyvitto corleone(Squatlatex(Old man editionDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا