هاست پرسرعت
بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی Meet Your Maker با پخش یک تریلر تازه

اعلام تاریخ انتشار بازی Meet Your Maker با پخش یک تریلر تازه

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Behaviour Interactive زمان انتشار بازی Meet Your Maker را با پخش یک تریلر اعلام کرده است. این بازی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. نسخه‌ی بتای بازی نیز به‌زودی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و اکنون می‌توان برای آن ثبت‌نام کرد.

بازی Meet Your Maker دو حالت متفاوت با نام‌های Building (ساخت‌وساز) و Raiding (تهاجم) را ارائه می‌دهد. حالت ساخت‌وساز امکان خلق مراحل پیچده مملو از هزارتوها، دشمنان و تله‌ها را فراهم می‌کند که بعدها برای تهاجم در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. تهاجم می‌تواند به‌شکل انفرادی یا کو-آپ انجام گیرد.

بازی Meet Your Maker امکان شخصی‌سازی را برای هر دو جناح سازندگان و مهاجمان فراهم می‌کند. مهاجمان قادر به شخصی‌سازی کاراکترهای خود خواهند بود؛ درحالی‌که سازندگان می‌توانند ظاهر دشمنانی را تغییر دهند که در خلق مراحل مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند. گیمرها با پیش‌روی در بازی می‌توانند در ۵ زمینه‌ی مختلف متخصص شوند و تله‌ها، نگهبانان، سلاح‌ها و لباس‌های خود را درکنار برخی از موارد دیگر ارتقا دهند.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا