هاست پرسرعت
بازی

استخدام توسعه‌دهندگان جدید برای بازی Gears 6

استخدام توسعه‌دهندگان جدید برای بازی Gears 6

با اینکه استودیو کوالیشن به‌صورت رسمی به توسعه نسخه‌ی بعدی مجموعه Gears of War اشاره نکرده است، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که این توسعه‌دهنده روند ساخت Gears 6 را پیش می‌برد. کوالیشن در سال گذشته، یک آگهی شغلی برای استخدام مهندس ضبط حرکات و طراح مأموریت اصلی منتشر کرد. حال وب‌سایت یوروگیمر در گزارش جدید خود اعلام کرد که این سازنده در هفته‌ی گذشته، یک آگهی شغلی جدید را منتشر کرده است و قصد دارد ۱۳ توسعه‌دهنده ارشد از جمله طراح مأموریت اصلی و طراح ارشد بخش چندنفره را استخدام کند.

اگرچه در این آگهی به بازی Gears 6 اشاره نشد، اما در توضیح آن آمده است که افراد متقاضی باید آینده‌ی آی‌پی Gears of War را توسعه دهند و به گشترش دادن مرزهای پلتفرم‌ها و دستگاه‌های سرگرمی مایکروسافت بپردازند. به‌گفته‌ی کوالیشن، متقاضیان استخدام باید یک تیم طراحی مراحل را ازطریق راهنمایی قدرتمند، آموزش و ارائه‌ی بازخورد عملی که انگیزه‌بخش و الهام‌بخش کار اعضا باشد، رهبری کنند. علاوه‌بر این، افراد باید توسعه‌ی مأموریت‌های کمپین و مراحل آن از طرح اولیه روی کاغذ تا تکمیل، مدیریت فرایند ساخت برای رسیدن به هدف در بازه‌ی مشخص‌شده در جدول‌های زمانی، دریافت بازخورد و حفظ تمرکز بر ارائه تجربه‌های باکیفیت را در برنامه‌ی خود داشته باشند.

کاراکتر بازی gears 5

در ادامه‌ی این آگهی، کوالیشن اعلام کرد که طراح ارشد بخش چندنفره به توسعه‌ی تجربه‌های رقابتی و کوآپ AAA کمک خواهد کرد و در طراحی‌های مفهومی، تنظیم و متعادل‌سازی آن‌ها نقش خواهد داشت. این متقاضیان با کارگردان‌های خلاق و طراحان اصلی جهت توسعه‌ی حالت‌ها و ویژگی‌های بخش چندنفره کار خواهند کرد. آن‌ها مدیریت ساخت ویژگی‌ها و حالت‌های چندنفره از طراحی مفهومی تا انتهای توسعه را در اختیار خواهند گرفت. همچنین این افراد باید با تکرار و آزمایش، طرح‌های توسعه‌ی ویژگی‌های بخش چندنفره را در ابعاد مختلف بررسی کنند.

براساس آگهی استخدام جدید کوالیشن و تعداد زیاد توسعه‌دهندگان ارشد اعلام‌شده، این احتمال وجود دارد که پروژه‌ی در حال توسعه‌ی آن‌ها هنوز در مراحل ابتدایی توسعه باشد. به نظر می‌رسد که جاشوا اورتگا، نویسنده و کارگردان بازی Gears of War 2 که اخیرا به کوالیشن برگشته است، در ساخت این پروژه‌ی جدید نقش دارد. بااین‌حال هنوز هیچ اخبار و جزیئات رسمی از بازی Gears 6 منتشر نشده است و باید منتظر رویدادهای آینده بمانیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا