هاست پرسرعت
بازی

EA Sports UFC 5: اطلاعاتی درباره گیم‌پلی بازی و موتور گرافیکی آن فاش شد

EA Sports UFC 5: اطلاعاتی درباره گیم‌پلی بازی و موتور گرافیکی آن فاش شد

با توجه به اینکه EA Sports UFC 5 در هفته‌های آینده به طور کامل رونمایی می‌شود، اطلاعاتی در مورد برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی جدیدی که به این بازی می‌آیند، فاش شده است.

تبلیغات

متوجه شده‌ایم که EA Sports UFC 5 برای اولین بار از موتور گرافیکی Ignite به Frostbite منتقل می‌شود. با حرکت به سمت Frostbite، بازی UFC 5 می‌تواند از نرخ ۶۰ FPS بهره ببرد. علاوه بر FPS، گذار به Frostbite شخصیت‌های دقیق‌تر، نورپردازی بهتر و حتی ارائه محیطی جدید را به ارمغان خواهد آورد.

اسکرین‌شات‌هایی از بازی نیز لو رفته است. کلیپ‌های نشان داده شده، ویژگی‌های جدیدی را نشان می‌دهند که تقریباً با آنچه هنگام تماشای رویدادهای واقعی UFC می‌بینید، برابری می‌کند. تمامی مبارزان نیز به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود کیفیت طراحی شخصیت در بازی دریافت کرده‌اند.

همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، EA Sports UFC 5 برای اولین بار در رده سنی M قرار خواهد گرفت. در هر مبارز، هشت ناحیه برای کبودی، بریدگی و تورم وجود دارد. یک منبع نیز ادعا می‌کند که خسارت وارد شده را می‌توان تا ۶۴،۰۰۰ روش ترکیب کرد.

علاوه بر آسیب، یک صحنه سینمایی جدید برای ناک‌اوت‌ها (KO) وجود خواهد داشت که قرار است نمایش را در حین و بعد از لحظه‌ی KO بهبود بخشد. همچنین بیان شده که مبارزان در حین مبارزات دچار شکستگی بینی، تورم چشم و موارد دیگر خواهند شد. هر نقص باعث ایجاد مشکلی برای مبارز در طول مسابقه می‌شود و احتمال توقف مسابقه توسط پزشک وجود خواهد داشت.

در رابطه با مبارزه نیز گفته شده که مینی‌گیم‌های Submission در حال حذف شدن هستند. در عوض، یک سیستم جدید ساخته شده بر اساس انتقال وجود دارد و کلیپ‌های ارسال شده نیز نشان می‌دهند که شبیه به سیستم عناوین قبلی UFC خواهد بود.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Insider Gaming

Ezio (در شوک عظمت Marvel's Spider-Man 2)هادی صفائیBlack SwordsmanVisible gamer man

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا