هاست پرسرعت
بازی

آگهی شغلی جدید فرام سافتور به بازی Armored Core 6 اشاره دارد

آگهی شغلی جدید فرام سافتور به بازی Armored Core 6 اشاره دارد

شایعات محکمی از ساخت بازی Armored Core 6 توسط فرام‌سافتور (FromSoftware) وجود دارند و اکنون آگهی شغلی تازۀ این استودیو به همین عنوان اشاره می‌کند.

توسعه‌دهندۀ بازی Elden Ring، فرام سافتور، به دنبال یک طراح شخصیت است تا روی طراحی مکاها (ربات‌های مکانیکی) برای یک عنوان معرفی نشده کار کند که به بازی Armored Core 6 اشاره دارد.

آگهی شغلی جدید این استودیو به اطلاعاتی از یک بازی علمی تخیلی اشاره می‌کند و در زیر جزئیات نقش طراح آورده شده است:

شما مسئولیت زیادی در زمینۀ طراحی شخصیت‌ها و مکاها را بر عهده خواهید داشت.

تبلیغات

به جای ترسیم و طراحی خالی، کار من این است که به اعماق مفهوم موضوع وارد شوم و جزئیاتی که باید در تصاویر بیان شوند را طراحی کنم.

مدت زیادی است که شایعات فراوانی مبنی بر ساخت نسخۀ جدیدی از Armored Core توسط فرام سافتور وجود دارند و حتی دی‌ماه سال گذشته جزئیات و تصاویری از این بازی لو رفتند. این استودیو مدت‌ها قبل، در سال 2016، ساخت نسخۀ جدید این فرنچایز را تأیید کرد اما پس از آن جزئیات چندانی انتشار نیافت.

آخرین نسخۀ این مجموعه در سال 2012 منتشر شد. شایعاتی وجود دارند که بازی جدید Armored Core طبق فرمول سولز توسعه خواهد یافت و مانند بازی Elden Ring شامل نقشۀ بسیار عظیمی خواهد شد.

Mishsجیم خالی بند «رقیب گیمپس نمیدیم🤡»همسایه ( فن بوی = پنچری )Mohsenj74Ellie Millervahid gamerWoundsZ2656Ezio Auditore da FirenzeO2امیرعلی قربان‌پور

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا