هاست پرسرعت
تکنولوژی

حقوق ماهیانه کار مشاغل پردرآمد در آلمان

حقوق ماهیانه کار مشاغل پردرآمد در آلمان

اولین چیزی که برای مهاجرت کاری مهم است دانستن حقوق ماهیانه کار در آلمان برای تمام متقاضیان کار در این کشور است. آلمان به عنوان کشوری که عمده جمعیت آن به سمت پیری می روند و سن بالایی دارند لذا بسیار به نیروی کار جوان احتیاج دارند که همین امر موجب شده است تا تعداد متقاضیان زیادی از ایران به فکر مهاجرت کاری به آلمان بیافتند. آلمان به عنوان یک کشور صنعتی اقتصاد خوبی داد و شرایط زندگی و کیفیت آن میزان رضایت شهروندان این کشورها را به همراه داشته است.

  • حقوق تراشکار در آلمان چقدر است؟
  • درآمد در آلمان در سال 2023 چه تغیراتی داشته است؟
  • حقوق باریستا در آلمان چقدر است؟
  • حقوق بیکاری در المان چقدر است؟

این کشور که سرزمین رویاهای بسیاری از متقاضیان است می تواند راه های مهاجرتی فراوانی داشته باشد که کاری، تحصیلی، دوره‌های کوتاه مدت قبل از دانشگاه، سرمایه گذاری و همچنین توریستی نمونه ای از راه های مهاجرتی پرطرفدار آلمان است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

مهاجرت کاری به آلمان

کشور آلمان یکی از بزرگ ترین اقتصادهای جهان را دارد، در آلمان فرصت های کاری بسیاری وجود دارد طبق آخرین آمار بررسی شده مشخص شده است که افراد زیادی این روزا پلن مهاجرت کاری به آلمان را دارند و تعداد زیلادی هم مهاجذت کرده اند و در آن کشور مشغول به کار شدند. راحت ترین راه برای مهاجرت به آلمان به عنوان یک کارگر ماهر است، شخص باید در یکی از مشاغل مورد تقاضا کشور آلمان واجد شرایط باشد. یک پیشنهاد کاری از یک جاب آفر کارفرمای آلمانی داشته باشد و برای ویزای کار درخواست دهد. اگر فرد متقاضی یک فریلنسر هست، باید قبل از اعطای ویزا ثابت کند که در آلمان تقاضا برای خدمات شخص وجود دارد. اگر شخص غیر اتحادیه اروپا است و میخواهد برای مهاجرت کاری به آلمان اقدام کند در وهله اول ملیت شخص مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

فردی که پلن مهاجرت کاری به آلمان را دارد باید تایم مناسبی به یادگیری زبان آلمانی اختصاص دهد زیرا لازمه ی بسیار مهم مهاجرت کاری به آلمان داشتن مدرک زبان آن کشور است. اگر فرد بتواند آلمانی صحبت کند (حداقل در سطح پایه) شرایط راحت تری خواهد داشت زیرا به شخص کمک می کند تا به بازار کار دسترسی راحت تری پیدا کند. همچنین اگر در یکی از مشاغل مورد تقاضا (مانند توسعه نرم افزار، فناوری اطلاعات، پزشکی، حقوق، مهندسی، مراقبت از سالمندان، ساخت و ساز و غیره) باشد، مهاجرت به آلمان آسان تر است.

مشاغل پر درآمد و حقوق ماهیانه کار در آلمان

پردرآمدترین مشاغل در آلمان متعلق به بخش های پزشکی، مهندسی و مالی است و طبق تحقیقات، مشاغل پردرآمد آلمان به طور متوسط حداقل 55475€ (یورو) در سال است. کشور آلمان مقصد نهایی بسیاری از افراد است که دوست دارند به صورت تخصصی وارد بازار کار شوند و به رشد و درآمد ایده آل برسند. به طور کلی برای یک زندگی راحت و نرمال در کشور آلمان هزینه های شخص بین €1200 تا 3000€ (یورو) در ماه است. روند مهاجرت به آلمان به عنوان شهروند غیر اتحادیه اروپا عبارتنداز:

حقوق ماهیانه کار مشاغل پردرآمد در آلمان

بررسی حقوق ماهیانه کار در آلمان

طبق آمار در سال 2021، متوسط ​​حقوق ناخالص سالانه در آلمان 47.700€ (یورو) در سال و 3.975€ (یورو) در ماه بود، اما به طور کلی متوسط ​​حقوق ناخالص تا حد زیادی به موقعیت مکانی، تجربه حرفه ای، تحصیلات، اندازه شرکت و جنسیت شخص بستگی دارد. درآمد خالص ماهیانه 2500€ تا 3500€ (یورو) در آلمان حقوق خوبی محسوب می شود. این درآمد به شخص این امکان را می‌دهد تا در یک شهر بزرگ آلمان زندگی مناسب و خوبی داشته باشد. از جمله اجاره یک آپارتمان 2 خوابه، غذا خوردن منظم در بیرون و آخر هفته ها، این میانگین حقوق ماهانه کار در آلمان شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است.

مشاغل پردرآمد در آلمان

مزایا و معایب کار آلمان

مزایا کار و زندگی در آلمان عبارتنداز:

مراقبت های بهداشتی همگانی که همه افراد در آلمان طبق قانون ملزم به داشتن بیمه درمانی هستند. طرح بیمه سلامت ملی با کمک های ماهانه تا 90% پوشش می دهد. هزینه های زندگی در مقایسه با  نسبتا ایالات متحده یا بریتانیا، نسبتا پایین است هزینه های زندگی حدود €800 (یورو) در ماه است. شخص می تواند به مدت 20 روز در سال مرخصی با حقوق دریافت کند، آزادی سفر در اروپا از آن جا که آلمان بخشی از اتحادیه اروپا است، اجازه اقامت آلمان به شخص امکان سفر بدون ویزا در سراسر اروپا را تا 90 روز می دهد. حمل و نقل عمومی کارآمد بسته به این که فرد در کدام قسمت از آلمان زندگی می کند، دسترسی آسانی به اتوبوس، قطار و حتی کشتی خواهد داشت. آلمان به عنوان کشوری آرام شناخته شده است و میزان جرم و جنایت پایین است.

معایب کار و زندگی در آلمان عبارتنداز:

درصد مالیات کشور آلمان بالا است و حدود 40% از حقوق شخص کسر می شود، اما شخص می توانداز مزایای مالیات خود را در مراقبت های بهداشتی رایگان و سایر مزایای اجتماعی بهره ببرد و استفاده کند. یکی از معایب کار و زندگی در آلمان فرهنگ آن کشور است که شخص بعد از ورود با یک شوک فرهنگی رو به رو می شود. از لحاظ ارتباط گیری با مردم اول در اولین برخورد خیلی مودب هستند اما نمیتوان به چشم دوست به آن ها نگاه کرد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا