هاست پرسرعت
بازی

احتمال عرضه بازی High On Life برای PS4 و PS5

احتمال عرضه بازی High On Life برای PS4 و PS5

بازی High On Life در اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر شد و مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفت. بسیاری نیز از مکانیک‌های منحصر به فرد تیراندازی و گشت‌وگذار در بازی تمجید کردند.

تبلیغات

این عنوان قبلاً در انحصار کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و رایانه‌های شخصی قرار داشت، اما اخیراً در وبسایتی مرتبط با فروشگاه پلی‌ استیشن مشاهده شده که نشان می‌دهد احتمالاً برای کنسول‌های پلی‌ استیشن نیز منتشر خواهد شد. از ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به روشی منحصر به فرد برای ارائه ژانر FPS با پیچ و تاب کمدی اشاره کرد.

در Orbispatches، وبسایتی که تمام محتوایی را که هنوز در فروشگاه پلی استیشن برای PS4 یا PS5 قابل مشاهده نیست فهرست می‌کند، نام High On Life به چشم می‌خورد، در حالی که ناشر آن نامشخص است.

احتمال عرضه بازی High On Life برای PS4 و PS5

هیچ اعلامیه رسمی‌ای نیز در این مورد وجود ندارد و اگرچه خوب است که High On LIfe به پلتفرم‌های دیگر راه یابد، اما همچنان باید این خبر را با مقداری اغراق در نظر بگیریم.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: WhatIfGaming

𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸cactusVisible gamer manمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Omid_Fshlul-bookهادی صفائیDark FantasماتریسکThe Legend of Zelda: Tears of the KingdomParhamassassinmeysambArthur StopPop_StarEzio (Spider-Man Edition)marioفریدSpider-Manꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا