هاست پرسرعت
خودرو

با ترس دزدیده شدن ماشین خداحافظی کن، نگاهی به ردیاب‌های ایران جی پی اس

با ترس دزدیده شدن ماشین خداحافظی کن، نگاهی به ردیاب‌های ایران جی پی اس

در سال‌های اخیر با افزایش آمار سرقت خودرو، خرید ردیاب تبدیل به راهکاری موثر و مقرون به صرفه شده است. در نوشته‌ی پیشِ رو به معرفی ردیاب ضدسرقت خودرو و امکانات آن میپردازیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

ردیاب ماشین قطعه‌ای کوچک و ضروری برای تمام خودرو‌ها و وسایل نقلیه است. این یابندهٔ کاربردی کمکتان می‌کند تا در صورت دزدیده‌شدن ماشین، بتوانید سارق را در سریع‌ترین زمان بیابید و از به سرقت رفتن خودروتان نیز جلوگیری کنید. ردیاب‌ها در بخش‌های مختلف خودرو‌ها ازجمله درب‌ها نصب می‌شوند و امکانات و ویژگی‌های سودمندی مثل ردیاب پیامکی یا آنلاین، ثبت مسیر و … دارند. این قطعه‌ها از عملکردی حرفه‌ای‌تر نسبت‌به دزدگیر‌ها برخوردارند، به همین دلیل برای افزایش امنیت وسیله نقلیه، بیشتر از طرف کارشناس‌های خودرو معرفی می‌شوند. ردیاب‌های ماشین براساس نوع و مدلشان، از ویژگی‌ها و عملکرد متفاوتی برخوردارند. مثلاً برخی نه‌تنها قابلیت شنیدن صدای داخل کابین را برایتان فراهم می‌کنند، بلکه امکان خاموش‌کردن ماشین از راه دور و گزارش دسترسی غیرمجاز به ماشین را نیز دارند. بنابراین به محض بازشدن درب ماشین توسط سارق، خیلی زود می‌توانید سارق را بیابید و از دزدیده شدن ماشین جلوگیری کنید.

با ترس دزدیده شدن ماشین خداحافظی کن، نگاهی به ردیاب‌های ایران جی پی اس

بررسی ویژگی‌های ردیاب ماشین

در ادامه لیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب خودرو را برایتان می‌آوریم که کمکتان می‌کند با عملکرد این قطعهٔ ضروری و کاربردی بیشتر آشنا شوید:

ثبت مسیر آنلاین

برخی از ردیاب‌ها قابلیت ثبت آنلاین مسیر را دارند. بنابراین حتی اگر سارق از نقاط ناآشنا خودرو را می‌راند، می‌تواند به‌واسطهٔ این قابلیت ماشینتان را بیابید. برخی از دستگاه‌ها قابلیت ثبت توقف نیز دارند. بنابراین اگر سارقین در محلی توقف داشتند، این محل به‌واسطهٔ دستگاه ثبت می‌شود تا بتوانید خیلی زود خودتان را به آنجا برسانید و خودروتان را پس بگیرید.

برق‌کاری مناسب

ردیاب حرفه‌ای مخصوص پیداکردن موقعیت مکانی خودرو با برق‌کاری ۱۲ ولت یا ۲۴ ولت، نیاز تمام خودروهای سبک و سنگین را برطرف می‌کند.

ابعاد کوچک و مناسب

به‌دلیل ابعاد کوچک این قطعه، می‌توانید آن را در قسمت‌های مختلف ماشین بدون هیچ دردسری نصب کنید. همچنین سارقین هنگام سرقت خودرو، به هیچ عنوان متوجهٔ وجود این دستگاه نمی‌شوند. بنابراین بدون آگاهی از وجود آن، دستگاه شروع به ثبت اطلاعات مسیر کرده و دست سارقین را رو می‌کند.

شنیدن صدای داخل کابین

گاهی اوقات که امکان ثبت آنلاین مسیر به‌واسطهٔ ردیاب وجود ندارد، شنیدن صدای داخل کابین کمکتان می‌کند که بهتر مسیر عبور و مرور سارقین را بیابید. برخی از ردیاب‌ها به‌خوبی صدای کابین را برایتان پخش می‌کنند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را روی خودرو نصب کنید و صدای افراد را بشنوید.

دکمهٔ SOS

به‌واسطهٔ دکمهٔ SOS، در مواقع اضطراری با شماره‌های ذخیره‌شده در ردیاب تماس گرفته می‌شود. به کمک این دکمه، راننده می‌تواند قرار گرفتن خود در موقعیت‌های خطرناک را به اطلاع دیگران برساند.

بهره‌مند از سیستم موقعیت‌یابی GPS

سیستم موقعیت‌یابی GPS به کمک ماهواره‌های قدرتمند، موقعیت مکانی خودرو را تشخیص می‌دهد. بنابراین با ارسال سیگنال از طریق ماهواره‌ها به ردیاب، به‌راحتی می‌توانید موقعیت خودرو را متوجه شوید.

بهره‌مندی از سیستم موقعیت‌یابی LBS

LBS یا Location Based Service برای مواقعی به‌کار می‌رود که بین جی‌پی‌اس و ماهواره سیگنال انتقال داده نمی‌شود. با کمک فناوری LBS با عدم ارسال سیگنال از طریق ماهواره، ردیاب از دکل‌های مخاباتی سیگنال را دریافت خواهد کرد.

قابلیت اتصال به آژیر دزدگیر

فرض کنید سارق خودرو را دزدیده است و می‌خواهید این موضوع را به دیگران اطلاع دهید یا کاری کنید تا سارق کمی بترسد و از سرقت خودرو صرف‌نظر کند. بنابراین دستگاه‌های ردیاب قابلیت اتصال به آژیر دزدگیر را به شما می‌دهند. با ردیاب ماشین کافیست تا برای افزایش امنیت خودرو، به آژیر دزدگیر متصل شوید تا به هدفتان برسید و کمی ترس و دلهره به جان سارقین بیندازید.

قابلیت استفاده برای انواع وسایل نقلیه

انواع ردیاب خودرو معمولاً قابلیت نصب روی انواع وسیله نقلیه از جمله موتور سیکلت، خودرو شخصی و… را به شما می‌دهند! بنابراین مهم نیست وسیله نقلیه‌تان چیست، به هر حال می‌توانید از طریق این دستگاه، آن را ردیابی کنید و به هدفتان برسید.

ردیاب‌های ایران جی پی اس

معرفی بهترین ردیاب‌های خودرو

ردیاب دزدگیر خودرو ir-203 (Coban 303F) قابلیت ردیابی پیامکی و آنلاین را دارد و با ثبت مسیر و ثبت توقف، کمکتان می‌کند که خیلی زود بتوانید با جلوگیری از سرقت خودرو، سرمایه‌تان را حفظ کنید. این دستگاه حتی قابلیت هشدار بازشدن درب خودرو را نیز دارد و با امکان خاموش‌کردن ماشین از راه دور به‌واسطهٔ قطع‌کردن برق، در افزایش امنیت خودرو کمکتان می‌کند. اگر به‌دنبال یک ردیاب حرفه‌ای و مناسب هستید تا به‌واسطهٔ آن بتوانید در هر لحظه و هر مکان متوجهٔ موقعیت مکانی خودروتان باشید و باعث جلوگیری از سرقت آن شوید، بدون‌شک ردیاب دزدگیر خودرو ir-203 (Coban 303F) به‌کارتان می‌آید. این قطعهٔ کوچک در قسمت مشخصی از خودرو نصب می‌شود و سپس از راه دور، امکان کنترل ماشین را به شما می‌دهد.

ردیاب ماشین را از کجا بخرم؟

شما می‌توانید انواع ردیاب ماشین را از مجموعهٔ ایران جی‌پی‌اس با قیمت مناسب و مقطوع و کیفیت عالی تهیه کنید. این مجموعه با خدمات گارانتی، کیفیت و کارایی دستگاه‌ها را ضمانت می‌کند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید خریدتان را از آن انجام دهید. برای خرید ردیاب ماشین، ابتدا باید نیازتان را بسنجید و براساس نوع و مدل خودروتان و انتظاراتی که از یک ردیاب دارید، به مجموعهٔ ایران جی‌پی‌اس یا سایر فروشگاه‌های عرضهٔ ردیاب مراجعه کنید.

کارشناسان ایران جی‌پی‌اس آماده هستند تا به‌طور کامل، شما را در خرید ردیاب مخصوص ردگیری خودرو به‌منظور پیدا کردن سارق خودرو و افزایش امنیت وسیله نقلیه‌تان همراهی کنند. آن‌ها ابتدا نیازسنجی می‌کنند و سپس براساس نیاز مشتری‌ها، بهترین محصول را به او معرفی خواهند کرد. مدل‌های متنوعی از ردیاب‌ها ازجمله ir-203 (Coban 303F) خودرو ردیاب در این فروشگاه عرضه می‌شوند که کیفیت و کارایی قابل‌قبولی دارند. شما می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و نمونه‌های دیگر ردیاب‌ها را در آنجا ببینید.

ردیاب‌های ایران جی پی اس

جمع‌بندی

در این مطلب به‌طور کامل دربارهٔ ردگیری خودرو به‌واسطهٔ دستگاه‌های ردیاب ماشین حرفه‌ای صحبت کردیم. این دستگاه‌ها امنیت ماشینتان را بالا می‌برند و خیالتان را بابت به‌سرقت‌رفتن آن راحت می‌کنند. مدل‌های مختلفی از این دستگاه‌ها وجود دارد که شما باید از بین آن‌ها، بهترین مدل را انتخاب کنید تا در استفاده از آن دچار مشکل نشوید. علاوه‌بر مدل ردیاب ماشین، فروشگاهی که قصد خرید این قطعه را از آن دارید نیز مهم است. این فروشگاه باید با گارانتی سلامت کالای خود را تضمین کند تا نسبت‌به عملکرد و کارایی دستگاه اطمینان بیشتری داشته باشید. همچنین باید قیمت مناسبی نیز برای محصول در نظر بگیرد تا با کمترین هزینه، بتواند این دستگاه را تهیه کنید.

 

برچسب ها : ردیاب ماشین, امنیت ماشین, جلوگیری از دزدی خودرو, ردیاب کامیون, ردیاب کوبان, مزایای نصب ردیاب

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا