هاست پرسرعت
بازی

واکنش جیمز گان به شایعات کنار گذاشتن سوپرمن

واکنش جیمز گان به شایعات کنار گذاشتن سوپرمن

دنیای سینمایی دی‌سی در وضعیت کاملاً عجیب و غریبی قرار گرفته و حال تمام توجهات به سمت جیمز گان معطوف شده است.

هفته‌ای را نمی‌توان آغاز کرد که صحبت از وضعیت آشفته دنیای سینمایی دی‌سی به میان نیامده باشد. با وجود این که طرفداران هنری کویل از بازگشت او در قامت آخرین پسر از سیاره کریپتون ناامید شده بودند اما صحنه پس از تیتراژ فیلم Black Adam (بلک آدام) حضور سوپرمن او را در مقابل دوئین جانسون رقم زد تا شگفتی سینماگران جهان را به همراه داشته باشد.

با این حال پس از روی کار آمدن جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان مدیران و هدایت‌کنندگان دنیای سینمایی دی‌سی، شایعات مختلفی حول محور کنار گذاشتن هنری کویل از نقش سوپرمن و وضعیت نامعلوم فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین 2) به گوش رسیده که نگرانی طرفداران دی‌سی را در پی داشته است.

صحبت‌های جیمز گان نیز این نگرانی‌ها را در ادامه دو چندان کرد؛ زیرا او اذعان داشت که برخی از شایعات و صحبت‌ها می‌تواند حقیقت داشته باشد و طرفداران دی‌سی ممکن است تا با مسائلی روبرو شوند که بابت میل همه نخواهد بود. با این حال یکی از طرفداران دی‌سی در توییتر از جیمز گان سوال کرده که “آیا ما می‌توانیم انتظار تماشای سوپرمن را داشته باشیم؟” که واکنش وی را در پی داشته است.

البته که شاهد سوپرمن خواهیم بود. او اگر که بزرگترین اولویت من نباشد اما قطعاً یکی از اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی ما می‌باشد.

تبلیغات

چندی پیش بود که پتی جنکینز از دنیای سینمایی دی‌سی کناره‌گیری کرد و ساخت فیلم Wonder Woman 3 (زن شگفت‌انگیز 3) برای همیشه کنار گذاشته شد. از سوی دیگر نیز تمام برنامه‌ریزی‌ها و پروژه‌هایی که به عنوان بخشی از دنیای زک اسنایدر شناخته می‌شد نیز به فراموشی سپرده شد و علی‌رغم این که آکوامن با هنرنمایی جیسون موموآ، زن‌ شگفت‌انگیز با هنرنمایی گل گدوت، بتمن با هنرنمایی بن افلک و سوپرمن با هنرنمایی هنری کویل صحنه‌هایی را برای حضور در فیلم The Flash (فلش) فیلم‌برداری کرده بودند اما به نظر می‌رسد که حضور آن‌ها نیز در این پروژه قطعی به نظر نمی‌رسد.

نکته جالب توجه درباره سوپرمن هنری کویل در این است که سران کمپانی برادران وارنر به هیچ عنوان خواستار بازگشت او به دنیای سینمایی دی‌سی نبودند و دوئین جانسون تنها یک ماه پیش از اکران فیلم Black Adam موفق شد تا نظر مثبت آن‌ها را برای فیلم‌برداری صحنه پس از تیتراژ با حضور سوپرمن جلب نماید. با این حال به نظر می‌رسد که همچنان احتمال کنار گذاشته شدن وی در DCU نیز وجود خواهد داشت.

در هر حال به نظر می‌رسد که حواشی و اخبار ناامید کننده حول محور دنیای سینمایی دی‌سی تا پایان سال 2023 ادامه خواهد داشت و طرفداران DCU باید هر روز را با نگرانی کنار گذاشته شدن یکی از بازیگران مورد علاقه خود آغاز نمایند.

منبع: کولایدر

DARKSIRENvafadarKhafimahdi12345HahaSami 227mitia KaramazovChiefBoogiman🇮🇷Hulk🇮🇷Albert Einstein

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا